zondag 2 mei 2021

Schudkaart: welkom lieve ukkepuk

Hoi allemaal, 

Gisteren was het heerlijk weer en we besloten af te reizen naar Limburg. We gingen vroeg op pad zodat we bij Loods 5 waren zodra deze open ging. We hadden gedacht dat er een hele rij zou staan, maar dit viel reuze mee. Het was echt even genieten om op je gemak rond te kunnen lopen en te kijken. We hadden een vaas nodig voor het lego boeket wat ik onlangs heb gekregen, we hebben een mooi zwart exemplaar gevonden. Verder hebben we nog wat woonideeën opgedaan waar we verder over na gaan denken. Hierna hebben we nog een stuk in de natuur gewandeld en de dag afgesloten met een ijsje. 

Vandaag hebben we in het dorp een wandeling gemaakt en een nieuwe route ontdekt. We dachten dat we alles wel gezien hadden door onze vele wandelingen. In de middag heb ik nog even geknutseld. Bij Kaartjes Inspiratie Challenges vragen ze een schudkaart en onderstaand peekaboo geboortekaartje is het geworden. Hij is geïnspireerd om mijn geboortekaartje met de leeuw. De kaart moest liggend gefotografeerd worden zodat je de pailletten goed kan zien, hierdoor kon ik helaas geen gebruik maken van mijn photobox. 

Ik merk dat mijn kaartjes mijn kast enorm vullen en dat ik er meer maak dan ik kan versturen. Wat doen jullie met de kaartjes, verkopen jullie deze en waar? 

Fijne avond en voor de mensen die vakantie hebben, geniet er van! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's leeuw en tijger' COL1455
  • Marianne Design Collectables 'Eline's giraffe' COL1386
  • Marianne Design Collectables 'Eline's (panda)beer' COL1409
  • Marianne Design Collectables 'flower set' COL1323
  • Marianne Design Creatable 'tropical leaves' LR0667
  • Marianne Design stempel 'Eline's baby tekstjes NL' EC0171
  • Ronde stansmal en pailletten van AlieExpress 
  • Papier en pearls van de Action 

    11 opmerkingen:

    1. Leuke kaart geworden, lekker vrolijk en fris van kleur. Ik maak best wel veel kaartjes, maar verstuur er ook heel veel. Heel af en toe verkoop ik wat. Er is altijd wel iemand die een kaart krijgt. Via de kerk, werk, condoleance als ik de mensen goed ken, ooms en tantes die allen op leeftijd zijn. Enz. Groetjes Nelleke

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Wat een leukerd! De diertjes in de cirkel geven een heel leuk effect.
      Ik verstuur heel veel van mijn gemaakte kaarten maar verkoop er af en toe ook wat aan buren, vrienden en familie. En heel af en toe ruim ik mijn voorraadbak op en dan belanden er ook wel eens kaarten bij het oud papier. Dat zijn dan kaarten die al een poosje liggen en die ik dan achteraf niet zo mooi meer vind.
      Groetjes van Henriët

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Wat een mooie schudkaart Natascha en ik ben gelijk je volger geworden.
      Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
      Veel Liefs Bianca
      DT Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Wat een super kaartje Natascha!!
      Ik maak wel veel maar ik kijk altijd wat ik nodig heb en maak die dan bij. Soms knutsel ik ook weken niet en dan put ik uit de voorraad. En als ik overal genoeg van heb dan begin ik aan de kerstkaarten. Daar ben ik er wel 50 van nodig.
      Fijne week!!
      Groeten van Femminde

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Je hebt het over een lego boeket maar wat moet ik me daar bij voorstellen? Is dat een boeket gemaakt met legosteentjes??

      Je kaart is superleuk, zo schattig met die diertjes die over de rand van het schudgedeelte kijken!

      groetjes van Ank

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Wat een leuk, vrolijk kaartje! Ik verkoop af en toe wat kaarten aan vrienden en familie. Maar sinds een jaar of 2 verstuur ik ook kaartjes voor Kanjerpost. Dit is post voor kinderen (en/of volwassenen) die wel een opkikkerkaartje kunnen gebruiken en/of wanneer ze jarig zijn. Je kunt zelf kiezen hoe vaak je post verstuurt; ik doe één kanjerkaart per maand en uit de verjaardagslijsten kies ik iedere maand wat anders. Op de website kun je meer info vinden: www.kanjerpost.nl. Ik vind dat een mooie bestemming voor mijn kaartjes.

      Groetjes Marjolein

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Wat een super leuke en vrolijke kaart Natascha.
      Dank je wel voor je deelname aan KIC
      Groetjes Renate DT

      BeantwoordenVerwijderen
    8. Hele leuke kaart.
      Ik verstuur veel kaartjes, maar verkoop ze regelmatig.
      Dankjewel voor met meedoen bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
      Groetjes Nicolette DT

      BeantwoordenVerwijderen
    9. Wat een leuke kaart, dit idee ga ik van je lenen! Ik maak ook meer kaarten dan ik kan versturen. Ze gaan meestal in een doos voor als ik geen tijd heb om iets te maken. Mijn moeder, zus en een vriendin grasduinen daar wel eens tussen, maar dat gebeurt niet vaak genoeg om er een flink gat in te slaan. Ik zou ze wel willen verkopen, maar weet niet goed hoe ik dat aan zou moeten pakken.
      Groetnis Nynke

      BeantwoordenVerwijderen
    10. lief kaartje
      bedankt voor het meedoen aan onze challenge
      groetjes jolanda bongers
      dt KIC

      ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog
      en een berichtje achter laten http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

      BeantwoordenVerwijderen
    11. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij KIC
      Groetjes Elly DT

      BeantwoordenVerwijderen