vrijdag 14 mei 2021

Proost!

Hoi allemaal, 

Vorige week is bij De Egel een leuke challenge gestart. Het kaartje maak je aan de hand van een sketch en op je kaartje moet washitape komen. Ik heb een hele washitape verzameling, zoveel zelfs dat ik ze in een aparte bak heb gestopt en mezelf een koopverbod heb opgelegd totdat de bak leeg is. Ik gebruik de tape bijna nooit en als ik dan weer zie hoe leuk het op een kaart staat, neem ik mezelf weer voor om het vaker te gebruiken. 

Mijn mannenkaarten voorraad was bijna op dus ik heb de biermallen van MD/by Marleen er weer bij gepakt. Door gebruik te maken van kraft papier krijgt het kaartje een stoere look. Omdat ik wat kleur miste heb ik de lieveheersbeestjes weer opgetrommeld. De drie strookjes zijn van Washitape. 

De regen is inmiddels gestopt dus wij gaan nog snel even een ommetje maken. 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'beer by Marleen' COL1482
  • Marianne Design Creatables 'tropical leaves' LR0667
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design en Karin Joan 'Letter board' DF3454
  • Marianne Design goud papier CA3126
  • Wattenschijfje (schuim van het bier)
  • Washitape en papier van de Action. 
  • 6 opmerkingen:

    1. Hallo Natascha wat een leuke kaart is het geworden.
      Heel herkenbaar van het tape, hier ook meer dan genoeg, haha.

      Ben je ook gaan volgen, leuk om van elkaar ideeën op te doen.

      Groetjes Mirjam

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Hartstikke leuke kaart! En dat washitape staat er prachtig op. En ja ik herken het probleem heb zelfs 3 bakken vol maar koop het nu ook niet meer, ook een verbod!

      groetjes van Ank

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Hoi Natascha, wat een stoere mannenkaart! Goed gecombineerd, al die kleuren! En de lieveheersbeestjes geven inderdaad nog weer een mooi extra kleuraccent!
      Groetjes, Angelique

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Een hele leuke verfrissende kaart heb je met de sketch gemaakt Natascha. Lief die lieveheersbeestjes erbij.
      Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
      Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Heel vrolijke kaart met zomerbier zo te zien.
      Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Supergave uitvoering van de sketch. Hij is al mooi door het kleurgebruik de lieveheersbeestjes maken het af. Dank je wel voor jou bijdrage aan de challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

      BeantwoordenVerwijderen