zondag 25 april 2021

Grote avonturen beginnen klein

Hoi allemaal, 

Na een rondje wandelen en wat onkruid wieden in de achtertuin ben ik weer lekker mijn knutselkamer ingedoken. Ik had gezien dat er een challenge is gestart waarbij ze een kaartje vragen met een kikker en bij Knutsels en kadootjes vragen ze een Nederlandse tekst op de kaart. Mijn uitgangspunt was een beterschapskaart met de kikker van MD en een stempeltekst van Marleen. Echter kwam ik tijdens het zoeken van de stempels de babytekstjes van Eline tegen. En ja hoor... een geboortekaartje maken is natuurlijk veel leuker dan een beterschapskaart en zo wijzigde ik mijn plan. De tekst 'grote avonturen beginnen klein' vond ik wel passen bij de stoere leeuw. Dit is ook een stans die ik nog niet zoveel gebruikt heb. 

Op Instagram is nu iets leuks waarbij je je favoriete kaartje van een andere creatieveling deelt in je story. Op deze manier kan je nieuwe accounts ontdekken, super leuk om zo meer pagina's te kunnen volgen en je zelf ook meer volgers krijgt. Volgen jullie mij al https://www.instagram.com/creastories_/ ? 

Het idee voor de beterschapskaart ga ik morgen uitwerken en nu maar hopen dat ik niet opnieuw afgeleid wordt door andere stempels of dieren;) 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha



Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's leeuw en tijger' COL1455
  • Marianne Design Collectables 'flower set' COL1323
  • Marianne Design Craftable 'pillow box' CR1386 (lichtgroen blad) 
  • Marianne Design Craftable 'grass' CR1355
  • Marianne Design Creatable 'tropical leaves' LR0667
  • Marianne Design stempel 'Eline's baby tekstjes NL' EC0171
  • Ronde stansmal van AlieExpress 
  • Papier en pearls van de Action 

2 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi kaartje! En een leuke tekst erbij.
    Superleuk dat je weer meedoet bij K&K. Lieve groetjes Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart met Nederlandse tekst. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen