maandag 24 mei 2021

Jij bent jarig!

Hoi allemaal, 

Wat een natte en sombere 2e pinksterdag! Ik had de hoop even in de tuin te kunnen werken, maar helaas. De dag ben ik ondanks het slechte weer toch goed doorgekomen. Ik heb mijn knutselkast weer netjes opgeruimd en ik heb twee kaartjes gemaakt. Ik laat jullie er vandaag eentje zien. Morgen zien jullie het andere kaartje, deze creatie is heel anders dan ik normaal maak. Ik moet er zelf nog erg aan wennen.  

Bij 2 sisters on the blog is er een klein feestje want de 50ste challenge is van start gegaan. Je mag een verjaardagskaart voor een vrouw maken met daarop een label, hiernaast is het ook de bedoeling dat je 1 van de kaarten van Nicolette of Caroline 'lift'. De inspiratie kwam niet direct, dit kwam denk ik door de vele voorwaarden waaraan de kaart moet voldoen. Na wat puzzelen ontstond dit kaartje en is speciaal voor een vrouw die van de natuur/tuin houdt. Mijn creatie is totaal anders dan de voorbeeldkaarten, maar de sketch/ opbouw herken je er wel meteen in. Omdat er labels op de kaart staan mag deze kaart ook meedoen met de challenge van HobbyVision

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488
  • Marianne Design Creatables 'boomstam' LR0680
  • Marianne Design Creatables 'forest trees' LR0556
  • Marianne Design Creatables 'klimop' LR0469
  • Marianne Design Creatables 'border duo' LR0690
  • Marianne Design Craftables 'long tags' CR1510
  • Marianne Design Craftables 'potted plants by Marleen' CR1542
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design en Karin Joan 'Jij mal met stempels' KJ1726
  • Marianne Design zilver papier CA3127
  • Papier van de Action 
  • Wit hempcord
  • 5 opmerkingen:

    1. Heel leuk gelukt! En leuk dat je toch de uitdaging bent aangegaan, dank je wel!
      Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Wat een gave kaart heb je er van gemaakt Natascha!
      Heel leuk gedaan met het molletje!
      Groetjes Diny

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt. Die mol is zo leuk!

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Leuke kaart met het grappige molletje er op! Goed gelukt!

      groetjes van Ank

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Leuk dat het gelukt is om mee te doen. Leuke kaart.
      Heel leuk dat je meedoet bij onze 50e challenge.
      Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

      BeantwoordenVerwijderen