zondag 9 mei 2021

Fijne moederdag!

Hoi allemaal, 

Vandaag is het moederdag en bij het cadeautje hoort natuurlijk een zelf gemaakt kaartje Mijn moeder en schoonmoeder hebben allebei dezelfde ontvangen. Het kaartje is geïnspireerd op een creatie van Rianne Smal. Helaas kan ik zelf nog niet zo goed overweg met Distress ink, hiermee ga ik nog verder oefenen. De tekst ' jij bent een topper!' van Karin Joan vond ik toepasselijk voor mijn (schoon)moeder, de lieveheersbeestjes brengen nog wat meer kleur in het geheel. 

Fijne (moeder)dag! 

Groetjes, Natascha



Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Creatables 'Anja's hydrangea' LR0703
  • Marianne Design Creatables 'wicker wreath' LR0691
  • Marianne Design Craftable 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design en Karin Joan 'Jij mal met stempels' KJ1726
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Pearls van de Action 
  • Distress ink: vintage photo (krans), blueprint sketch (hortensia), mustard seed (hart van de hortensia), twisted citron en mowed lawn (blaadjes van de hortensia)


4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor je moeder en je schoonmoeder. Je hebt de bloemen en de blaadjes prachtig gekleurd met inkt. De tekst en de lieveheersbeestjes maken het helemaal af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig! Mooie hortensia's en de lieveheersbeestjes geven inderdaad een mooi kleuraccent. Dat blenden met Distress inkt blijf ik ook best lastig vinden, dat vergt bij mij zeker ook nog enige oefening.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je moeder en schoonmoeder, goed gelukt hoor!!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Natascha,
    Mooie kaart!! Hier ben ik ook nog aan het oefenen. Ik gebruik meestal watercolor papier en dan doe ik de inkt op een stukje sheet en dan met een waterpenseel.
    Dat lukt vrij redelijk.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen