zaterdag 1 mei 2021

Tweede kerstkaart voor de maand april (De Egel kerstgroep)

Goedemorgen allemaal, 

Vannacht bedacht ik mij ineens dat ik helemaal vergeten was om mijn tweede kerstkaart voor de maand april in te sturen bij De Egel Kerstgroep op Facebook. Dus maar snel de laptop gepakt om dit even te doen en een klein blogbericht te schrijven. 

Vandaag is mijn tweede minivakantie begonnen, ik ben lekker tot en met woensdag vrij. Op het programma staat veel knutselen omdat ik weer wat nieuwe spullen heb gekocht. Het zonnetje schijnt en daar gaan we nu eerst van genieten. 

Fijn weekend! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectable 'Eline's rendier' COL1369
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069
  • Randstans Love 2 craft Action (sneeuw)
  • Papier van de Action 

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, goed idee om er een vierkant kader op te plakken met het rendier er op. Dat krijgt daardoor extra aandacht en het vult de kaart ook. Het dessinpapier herken ik, is heel leuk hierbij!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kerstkaart met dat lieve rendier in de hoofdrol Natascha. Nog veel plezier met je vrije dagen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart met dat leuke rendier.
    Geniet van je vrije dagen. Hier nu 2 weken meivakantie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen