zondag 16 mei 2021

Bendy card: op safari

Hoi allemaal, 

Al een tijdje geleden heb ik de bendy card mal gekocht, tot op heden had ik er nog niet mee geknutseld. Hoogste tijd dus! Vandaag gaan we weer een keer op safari. Tegen de schemering zijn het nijlpaard, de tijgerin, de toekan en het koalabeertje tevoorschijn gekomen. In de palmbomen hangen overheerlijke kokosnoten. 

Ik twijfel of deze kaart mee mag doen met de challenge van Marianne Design, ik heb wel meerdere vouwen (bij het maken van de bendy) gemaakt maar deze zijn niet erg zichtbaar. Wat denken jullie? Anders is het natuurlijk een mooie reden om nog een kaartje te maken;) 

Fijne dag! 

Groetjes, Natascha



Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectable ‘Eline’s toekan’ COL 1457
  • Marianne Design Collectables 'Eline's tijger en leeuw' COL1455
  • Marianne Design Collectable 'Eline's nijlpaard' COL1450
  • Marianne Design Collectable 'Eline's koala met baby' COL1488
  • Marianne Design Collectables 'Eline's koe' COL1426 (gras)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kat accessoires' COL1486 (strik nijlpaard)
  • Marianne Design Craftables 'bendy card' CR1402
  • Marianne Design Craftables 'lampionnen' CR1443
  • Marianne Design Craftables 'chains, dots and hearts' CR1392 
  • Marianne Design Creatables 'palmboom' LR0541
  • Marianne Design stamp en die set 'mini labels NL' CS1028
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design glitter papier zilver CA3142

4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Natascha, wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt! Er is zoveel op te zien!
    Jouw kaart heeft natuurlijk wel meer dan 1 vouw, maar als ik zo naar de voorbeelden kijk, dan zijn ze bij de MD-challenge volgens mij wel op zoek naar een ander soort kaartmodel (waarbij de vouwen goed zichtbaar zijn).
    Fijne dag!
    Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, heel mooi gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke vrolijke kaart!
    Erg schattig met de leuke diertjes van MD erop.
    Heel leuk gedaan!
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart die je tot in detail gedecoreerd hebt Natascha. Ik tel twee vouwen dus volgens mij wel goed toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen