zaterdag 8 mei 2021

Nog een opkikkertje

Hoi allemaal, 

Vorige week donderdag las ik tot mijn grote verbazing dat ik de eerste prijs heb gewonnen bij Marianne Design (challenge 270). Wat een enorme eer! Ik was al twee keer gastdesigner geweest, maar nog nooit had ik bij hen iets gewonnen. Mijn super leuke prijs is woensdag binnen gekomen en is goed met elkaar te combineren vanwege het thema koken. 

Onderstaand kaartje heb ik met de materialen gemaakt. Het is een beterschapskaart waarbij een kikker in de pan groentesoep zit. De kikker die voor die pan zit kijkt omhoog wat zijn maatje nu weer uithaalt. Omdat er kikkers op te vinden zijn mag het kaartje meedoen bij Mijn hobbyhonk challenges, omdat er ook diverse groenten op staan stuur ik het kaartje ook in bij Papercraft challenges. Morgenmiddag laat ik jullie mijn kaart voor moederdag zien. 

Goed weekend! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's frogs' COL1352
  • Marianne Design Creatables 'ovenwant en lepel' LR0707
  • Marianne Design Creatables 'groenten' LR0706
  • Marianne Design Creatables 'pannen' LR0705
  • Marianne Design stamps stamps 'opkikkers by Marleen' CS1065
  • Marianne Design pretty papers bloc 'floral delight' PK9161
  • Marianne Design zilver papier CA3127

Mijn gewonnen prijs: 



5 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie prijs die je hebt gewonnen en je hebt er meteen al een gave kaart mee gemaakt! Het is voor de kikker te hopen dat de pan niet op het vuur staat anders wordt het groentesoep met kikkerbilletjes *lol*

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat ongelovige gevoel herken ik wel dat had ik twee weken voor jou. Je hebt een mooie kaart gemaakt met je prijs! Superleuk die pan met groentensoep, ideaal voor een opkikkertje of beterschapskaart.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie prijs Natasha! En aan jou wel goed besteed! Je hebt een prachtige kaart ermee gemaakt. EN daar komen nog een boel kaartjes van, denk ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie prijs. Je kaart is super.
    Groetjes Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende prijs Natasha! En direct er mee aan de slag.....prachtig! Je opkikkerkaart is écht supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen