zondag 16 mei 2021

Triple tier slider en shakercard

Hoi allemaal, 

Ik wil jullie allereerst bedanken voor al jullie lieve berichtjes! Ook heb ik mijn 50ste volger mogen verwelkomen. Mirjam van Langen heeft sinds kort een eigen blog en maakt super leuke creaties, hebben jullie al bij haar gekeken? 

Ik heb een aantal challenges gezien die ik heel leuk vind en graag wil combineren. De inspiratie voor mijn creatie kwam gisteravond en ik wist toen al dat de kaart niet snel klaar zou zijn. Ik heb zitten twijfelen of ik nog ging knutselen, maar dan ben ik zo geconcentreerd bezig dat ik daarna niet goed kan slapen. De ideeën heb ik daarom even geparkeerd.Vanmorgen hebben we eerst een wandeling gemaakt, we hebben zo'n 7 km gelopen. Pas later in de middag ging het regenen en ben ik mijn knutselkamer ingedoken. 

Bij Hobbyshop Daantje daagt jullie uit (Facebook) vragen ze een triple tier slider card. Dit is een kaartmodel die ik nog nooit eerder heb gemaakt, maar wat is deze leuk! Ik was wel erg blij met de gedetailleerde beschrijving. Op onderstaande foto's zie je de kaart als deze helemaal uitgeschoven is en als deze ineen geschoven zit. Bij Hobbyzuss Facebook groep is ook een nieuwe challenge van start gegaan, hier is het thema zee. Bij Kaartjes Inspiratie Challenges vragen ze een schudkaart. Bij Hobbyshop Veldmaat willen ze graag een hobby op je kaart zien. Ik zelf ben graag in de natuur en zwemmen/ snorkelen is ook een hobby (maar niet van mij persoonlijk), wel eet ik graag lekkere dingen zoals ijsjes;). Omdat het een verjaardagskaart met het thema (strand)feest is, mag het kaartje ook meedoen bij bluebarncreatief (Instagram). 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's tropische vissen' COL1431
  • Marianne Design Collectables 'Eline's zeemeeuw en vrienden' COL1433
  • Marianne Design Collectables 'Eline's muizen familie' COL1437
  • Marianne Design Collectables 'sealife by Marleen' COL1468
  • Marianne Design Collectables 'Eline's beach outfits' COL1483
  • Marianne Design Collectables 'Eline's beach fun' COL1484
  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488
  • Marianne Design en Karin Joan 'Jij mal met stempels' KJ1726
  • Papier en pailletten van de Action 



13 opmerkingen:

  1. Wat een top kaart! Heel mooi met dat dp. Net echt onder water.
    Knap dat je zo veel challenges wist te combineren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een gave kaart zeg. Wat goed om je idee te parkeren en nu kun je vannacht lekker gaan slapen. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje jij weet wel heel wat challenges te combineren in één kaart!
    Hij is geweldig leuk geworden, lekker fris van kleur en net echt onder water!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt... Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt KIC

    ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog
    en een berichtje achter laten http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke schudkaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart in zeethema!! (zag al weer van die toffe nieuwe mallen die er aan komen)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk gedaan ook met het schudgedeelte!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuk kaartje zeg, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ook bedankt voor je deelname bij Hobbyshop Veldmaat.
      Groetjes Elly DT

      Verwijderen
  10. Wat een ontzettend leuke kaart! Mooi achtergrondpapier ook! Echt heel geschikt voor een onderwatertafereel. En heel knap dat je zoveel challenges met elkaar weet te combineren.
    Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel dat ik je 50ste volger ben. Leuk dat je me noemt.
    Dit is ook weer een super leuke kaart!!!
    Wat een mooie combi challenges kaart heb je ervan gemaakt.
    Tot de volgende keer.
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige schuif/schudkaart is het geworden Natascha.
    Dank je wel voor je 2de deelname aan KIC
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen