maandag 17 mei 2021

Een kaart met meerdere vouwen

Hoi allemaal, 

Vandaag is mijn laatste dagje vrij en dan begint het echte (werk) leven weer. Wat was het lekker; even geen wekker en alles kunnen doen waar ik zin in had. Ik heb dan ook veel geknutseld, maar dat zagen jullie wel aan mijn blogberichten. Ik zag gisteravond op de Facebookpagina van Mijn schatkaart onderstaand kaartenmodel en deze had ik nog niet gemaakt. Ik ben vandaag snel aan de slag gegaan. Hoe deze kaart is ontstaan deel ik in mijn verhaal op Instagram (creastories_). Omdat deze kaart meerdere vouwen bevat mag deze meedoen met challenge 272 van Marianne Design

Het is voor voorjaar (thema Scrap en co inspiration op Facebook) en de muis is lekker aan het tuinieren. Ik doe dit ook graag en ik zou het wel mijn hobby kunnen noemen, deze kaart stuur ik daarom ook in bij Hobbyshop Veldmaat. Ik geniet van de planten die groeien en straks weer kleurrijk bloeien, van de vogels en straks ook weer van de bijen, hommels en vlinders die vaak in grote aantallen in onze tuin te vinden zijn. De tuin van de muis is netjes op orde, dat kan ik van onze tuin op dit moment niet zeggen. Ik zou eigenlijk onkruid uit de voortuin moeten verwijderen, maar door de vele en flinke regenbuien is dit niet mogelijk. Ik hoop dat we snel voorjaarsweer krijgen en ik weer lekker van de tuin kan genieten. 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha 




De kaart helemaal uitgevouwen:
De kaart helemaal ingevouwen: 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's muizen familie' COL1437
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kitchen accessories' COL1493
  • Marianne Design Collectables' boom' COL1424
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Craftables 'garden tools by Marleen' CR1541
  • Marianne Design Craftables 'planken bij Marleen' CR1463
  • Marianne Design Craftables 'groen bij Marleen' CR1464
  • Marianne Design Craftables 'gras' CR1355
  • Marianne Design Craftables 'potted plants by Marleen' CR1542
  • Marianne Design Creatables 'Tiny's grape hyacinths' LR0402
  • Marianne Design Creatables 'hek' LR0205
  • Marianne Design Tiny's paddenstoelen' LR0623 (mos bij boom)
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design stempel 'Eline's baby tekstjes NL' EC0171
  • Marianne Design pretty papers bloc 'floral delight' PK9161
  • Marianne Design zilver papier CA3127
  • Roze hempcord 
  • Boomschors papier van de Action 



  • 12 opmerkingen:

    1. Wow wat een mooie gedecoreerde kaart binnen en buiten ook mooie vouw! Groetjes

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Inderdaad Muis heeft haar tuin netjes op ordešŸ˜‰
      Leuke kaart geworden met dit model!
      Leuk dat je meedoet met de “meer dan 1 vouw” Challenge
      Groetjes Cecile
      DT Marianne Design Challenge Blog

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Prachtige kaart heb je gemaakt! Ze heeft het druk in de tuin!
      Groetjes Suzan
      DT MD Challenge blog

      BeantwoordenVerwijderen
    4. wow mooie kaart
      bedankt voor het meedoen aan onze challenge meer dan 1 vouw

      groetjes jolanda bongers
      dt md challengeblog

      ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog
      en een berichtje achter laten http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Wat een superlief tafereeltje Natascha, er is zoveel te zien, top!
      Bedankt voor het meedoen met de vouw challenge,
      groetjes van Aniet
      DT Marianne Design Challenge blog

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Is ook weer een idee om het binnen stuk op deze manier kwa maat te maken.
      Ik had een smalle rand gedaan.
      Leuk dat je mee doet met onze "meer dan 1 vouw" Challenge.
      Groetjes van Judith
      DT Marianne Design Challenge Blog

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Wauw, wat heb je weer een supermooie kaart gemaakt, Natascha! Leuk model ook.
      En dat boomschorspapier vind ik er ook erg mooi bij passen.
      Groetjes, Angelique

      BeantwoordenVerwijderen
    8. ZO...
      Ik ben even niet op je blog geweest en ik heb direct hele kunstwerken gemist haha.
      Deze is ook echt suuuuuuuuuuper leuk!
      En wat een werk net als die met de dieren hiervoor!
      Gaaf!
      Groetjes, Linda

      BeantwoordenVerwijderen
    9. Geweldig mooi! Mevrouw muis mag trots zijn op deze mooie tuin.
      Het gaat met mijn voortuin al net als met die van jou. Vandaag weer geen weer om het netjes te maken.
      Bedankt voor het meedoen.
      Groetjes van Henriƫt
      DT Marianne Design Challenge blog

      BeantwoordenVerwijderen
    10. Super mooie kaart Natascha.
      Hier ook een tuinliefhebber. Heerlijk als alles groeit en bloeit.
      Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
      Groetjes
      Anita
      MDblog

      BeantwoordenVerwijderen
    11. Wow.....schitterende kaart met mevrouw muis!
      Dank je wel voor het meedoen
      Gr Wybrich
      DT MDchallenge blog

      BeantwoordenVerwijderen
    12. Echt prachtig wat een kunstwerk heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij Hobbyshop Veldmaat.
      groetjes Elly

      BeantwoordenVerwijderen