dinsdag 25 mei 2021

Een verjaardagskaart voor een vrouw

Hoi allemaal, 

Gisteren schreef ik al dat ik jullie nog een kaartje wil laten zien. Deze creatie is heel anders dan dat ik normaal maak en ik moet er daarom zelf nog erg aan wennen. 

Tijdens het opruimen van mijn knutselkast kwam ik de papercraft set van Decotime tegen en het papier met de bloemen gaf mij inspiratie voor het maken van een verjaardagskaart voor een vrouw volgens de sketch/ het voorbeeld van 2 sisters on the blog. Omdat er ook labels op de kaart staan mag deze ook meedoen met de challenge van HobbyVision, bij Kaartjes inspiratie challenges willen ze graag lint op de kaart zien. 

Fijne dag! 

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Creatables 'border duo' LR0690
  • Marianne Design Craftables 'long tags' CR1510
  • Marianne Design en Karin Joan stempel en die 'gefeliciteerd' KJ1721
  • Zig zag lint Hema
  • Donkergroen hempcord
  • Papercraft set Decotime 
  • 10 opmerkingen:

    1. Ziet er geweldig mooi uit Natascha!
      Lekker vrolijk papier heb je gebruikt.

      BeantwoordenVerwijderen
    2. En nog een mooie kaart.
      Dankjewel voor je 2e deelname.
      Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

      BeantwoordenVerwijderen
      Reacties
      1. En leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel.
        Groetjes Nicolette DT

        Verwijderen
    3. Ik heb je laatste paar kaartjes even bekeken en wat zijn ze allemaal super leuk!!
      Groetjes Trudy

      BeantwoordenVerwijderen
    4. En nog zo'n mooie kaart! Heel leuk papier heb je gebruikt.
      Leuk dat je nog een kaartje hebt gemaakt, dank je wel!
      Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Prachtige kaart, Natascha.
      Dank je wel voor je deelname aan KIC.
      Groetjes Renate

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Prachtige kaart en wat leuk dat je meedoet bij onze challenge.
      Veel liefs Bianca
      DT Kaartjes Inspiratie Challenge blog.

      BeantwoordenVerwijderen
    7. leuke kaart
      bedankt voor het meedoen aan onze challenge
      groetjes jolanda bongers
      dt KIC

      BeantwoordenVerwijderen
    8. Wat mooi gedaan, bedankt voor je deelname bij KIC
      Groetjes Elly DT

      BeantwoordenVerwijderen