dinsdag 27 april 2021

Een vrolijke opkikker!

Hoi allemaal, 

Wat een heerlijk weer was het vandaag! Wij hebben lekker in de tuin gezeten en een wandeling gemaakt. Het extra lange weekend is nu weer voorbij en morgen mag ik weer werken. Volgende week dienen zich echter alweer extra vrije dagen aan, ik hoop dat we dan weer zulk lekker weer hebben! 

Zondag schreef ik dat ik mijn plannen tijdens het knutselen had aangepast en dat ik mijn andere idee voor het beterschapskaartje later zou uitwerken. Onderstaand kaartje is het geworden. De mand van MD is gevuld met allerlei fruit en de (op)kikkers springen er uit. Zoals jullie zien ben ik groot fan van de lieveheersbeestjes, deze konden ook nu niet ontbreken. Omdat er kikkers op de kaart te zien zijn mag deze meedoen met Mijn hobbyhonk challenges en vanwege de Nederlandse tekst laat ik het kaartje ook meedoen bij Knutsels en Kadootjes. Bij Papercraft challenges vragen ze fruit op de kaart. 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'fruit by Marleen' COL1469
  • Marianne Design Collectables 'Eline's frogs' COL1352
  • Marianne Design Creatables 'wicker basket' LR0702
  • Marianne Design Craftables 'grass' CR1355
  • Marianne Design Craftable 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Craftable 'potted plants by Marleen' CR1542
  • Marianne Design stamps stamps 'opkikkers by Marleen' CS1065
  • Distress ink: dusty concord, candied apple, spiced marmalade, fossilized amber, mowed lawn
  • Papier van de Action 
  • 7 opmerkingen:

    1. Dit is zeker een vrolijke opkikkerkaart geworden, Natascha! Ik ben zelf ook fan van de lieveheersbeestjes. Die zijn echt leuk! :) Groetjes, Angelique

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Schitterende opkikkerkaart.... leuk om die kikkers uit een mand met fruit te laten springen!
      Dank je wel voor je deelname bij MHH en veel succes!

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Ze zijn zeker vrolijk, deze kikkertjes. Daar knap je wel van op!
      Dank je wel voor je deelname bij K&K.
      Lieve groetjes, Monique

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Oh, so cute! I like these little froggys. Thanks for joining us at the Papercraft Challenge.

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Your card looks so cute :)
      Thanks for joining us at Papercraft Challenges.
      Anja

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Hier wordt je zeker vrolijk van :) een leuke fruitmand en je hebt hem zo gezellig in het gras gezet!

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Superleuke kaart met Nederlandse tekst. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Knutsels&Kadootjes.

      Groetjes Nelly (DT K&K)

      BeantwoordenVerwijderen