woensdag 2 december 2020

New home

Hallo allemaal, 

Mijn oud collega kan na veel en lang klussen bijna in haar (nieuwbouw) woning trekken. Deze week komt de tegelzetter en dan kan het inrichten gaan beginnen. Het verhuizen is een grote stap voor haar omdat ze haar geliefde stad Rotterdam achter zich moet laten. Ik hoop dat ze snel haar plekje vindt en kan gaan genieten van haar woning. Ze heeft twee schildpadden die straks een eigen plekje krijgen in haar woonkamer, deze twee hebben daarom ook een prominente plaats gekregen op het kaartje. Het achtergrondpapier wat ik heb gebruikt is echt behang, dat vond ik nu ook wel toepasselijk. Ik weet dat ze mijn blog en Instagram account volgt dus het kaartje, wat ik maandag al maakte, durfde ik niet eerder plaatsen. 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's schildpadden' COL1480
  • Marianne Design Creatable 'circle layout mal' LR0677 (lamp)
  • Marianne Design Creatable 'gift box' LR0569
  • Marianne Design Craftable 'Marleen's planken' CR1463
  • Marianne Design Craftable 'Marleen's groen' CR1464
  • Studio light 'Favourites pet life' stamps L425 (tekst new home)
  • Sleutel mal van de Action
  • Behang samples van de bouwmarkt
  • Papier van de Action 

4 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf en persoonlijk kaartje, Natascha!
    Leuk gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een ontzettend leuke en vrolijk verhuiskaart!!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk gedaan!! En gaaf om de schildpadden erop te verwerken als ze die zelf heeft.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen