maandag 28 december 2020

Laatste kerstkaart voor dit jaar

Hoi allemaal, 

Hebben jullie fijne kerstdagen gehad? Eerste kerstdag kwamen mijn moeder en zus langs en mijn vriend ging naar zijn ouders en zus. Zo konden we bij onze familie zijn en ons toch aan de regels houden. Het was erg gezellig en het was fijn om mijn moeder en zus weer even te zien. 

Onderstaand kerstkaartje had ik al eerder gemaakt maar nog niet aan jullie laten zien. Dit kaartje had ik gemaakt voor mijn schoonouders, de kleur mint groen komt terug in hun interieur. Deze creatie kan nog meedoen bij Creaties Suzan op Facebook. Bij De Egel start volgend jaar een kerst challenge waarbij je iedere maand twee kaartjes moet laten zien. Ik ga proberen hier aan mee te doen zodat ik niet op het allerlaatste moment veel kerstkaarten moet maken. Gedurende het jaar spaar je er toch weer 24 bij elkaar. 

Op mijn Instagram account was het mogelijk om een top 9 te maken van mijn kaartjes met de meeste likes/reacties. Leuk om zo een collage van mijn creaties te zien en grappig hoe de mening van je volger soms anders kan zijn dan je eigen mening. Sommige kaarten die ik minder goed gelukt vond kwamen toch in de top 9. Ik zal de top 9 onder mijn kerstkaartje plaatsen. 

Ik weet niet of ik voor het nieuwe jaar nog een berichtje schrijf. Ik wil jullie bedanken voor alle leuke reacties die ik het afgelopen jaar heb gehad en dat jullie mij zijn gaan volgen. Alvast een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2021 gewenst! 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Creatable 'circle layout mal' LR0677
  • Marianne Design Craftable 'kaarten standaard' CR1408
  • Marianne Design Collectable 'Eline's Pinguïns' COL1416
  • Marianne Design collectable 'Eline's kerstversiering' COL1439
  • Tekst stempel Craft Sensations (2016)
  • Papier van de Action


  • 4 opmerkingen:

    1. Ook alweer zo'n leuke kaart! Wat leuk, zo'n top 9 van meest gelikete kaarten, een mooi overzichtje van het afgelopen jaar. Wat is die met de schildpadden ook mooi!

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Deze is erg leuk Natasha. Mijn mal is gisteren binnen gekomen. Bij het zien van jouw kaart gaan mijn vingers kriebelen...ZO leuk! Fijne jaarwisseling gewenst!

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Wat een mooi overzicht van je kaarten. Zijn erg mooie kaarten kun je echt trots op zijn.
      Groetjes, Christa

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Wat een leuke kaart!! Is zo'n tof model. En mooi om je top 9 zo te zien.
      Fijne laatste week van dit jaar!!
      Groeten van Femminde

      BeantwoordenVerwijderen