zaterdag 19 december 2020

Cupcake eten met de wasbeer

Hallo allemaal, 

Na een wandeling van 6,5 km door onze woonplaats heb ik twee kaartjes gemaakt. Ik heb voor beide kaartjes de sketch van challenge 45 van 2 sisters on the blog gebruikt, het andere kaartje post ik morgen. Ze verloten bij 2 sisters een gave stempel die ik graag aan mijn collectie zou willen toevoegen. Dus ik ga morgen kijken of ik nog een derde kaartje kan maken.  

Toevallig ben ik net voor de lockdown naar de Action geweest en daar heb ik mooi papier in de kleuren groen en roze gevonden met daarop grafische patronen. Bij Mijn hobbyhonk challenge vragen ze een taart op je kaart. Ik hoop dat een lekkere cupcake ook volstaat. Omdat ik alleen de cupcake wat saai vond heb ik de wasbeer uitgenodigd. 

Fijne avond! 


Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectable 'Eline's wasbeer' COL1472
  • Marianne Design Collectables 'Cupcakes by Marleen' COL1481
  • Marianne Design clearstamps 'congratulations' CS0883
  • Ronde en vierkante stansmal van AlieExpress 
  • Papier van de Action

10 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad mooi papier. Leuke kaart heb je er mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi papier! Leuk kaartje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart!
    Jij even geluk dat je dit papier nog kon scoren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk met die wasbeer. De cupcake ziet er lekker uit.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en vrolijk kaartje. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje met de wasbeer en de cupcake. Superlekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit zo'n schatje, dat komt echt door de kleuren!
    Leuk dat je nog een kaartje probeert te maken haha, zo heb je meer kans op het prijsje ;-)
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kom nu bij je omdat ik je persoonlijk volg. Je link op ons blog komt niet overeen met deze kaart. Misschien dat je nog even kunt kijken om dat aan te passen.

      Verwijderen
  8. Supercute is deze kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen