zondag 29 november 2020

Mierzoete wiebelkaart

Hoi allemaal, 

Een paar weken geleden vertelde een collega dat zij een andere baan heeft gevonden en volgend jaar zal verhuizen richting de Achterhoek. Ik ga deze collega ontzettend missen vanwege haar collegialiteit en haar kunde. In deze tijd weet ik niet of we persoonlijk afscheid kunnen en mogen nemen, maar het zomaar voorbij laten gaan wil ik niet. Ik weet zelf dat het best moeilijk is om geen afscheid te kunnen nemen. Op mijn laatste werkdag kreeg ik veel lieve post van (oud) collega's en dit deed mij zo goed. Ik heb daarom een kaartje voor haar gemaakt, die ik eind december pas kan posten. 

Vandaag hebben we een stuk gelopen in de bossen en door een mooie woonwijk waar ik best zou willen wonen. Het was erg koud, voor mijn gevoel is het weer ineens omgeslagen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het door het thuiswerken ook minder meekrijg. Normaal ga ik rond kwart over 6 al op pad en voel je de kou goed. Toen Stefan Formule 1 ging kijken ben ik lekker mijn hobbykamer ingedoken. Ik heb een mierzoete wiebelkaart gemaakt, fel roze is iets wat buiten mijn comfort zone ligt. 

Bij 2 sisters on the blog challenge #44 en bij Creaties Suzan op Facebook vragen ze een kaart die niet vierkant of rechthoekig is. Bij HobbyVision #challenge 103 vragen ze een kaart met lint, het blauwe zigzag lint dat ik ooit eens bij de Hema had gekocht kwam nu goed van pas. Bij Mijn hobbyhonk challenges #28 vragen ze een taart op je kaart, ik hoop dat mijn mega cupcake taart ook voldoet. 

Ik ga nu nog even nadenken en inspiratie opdoen, dan kan ik hier morgen weer lekker mee aan de slag. Fijne avond! 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's varken' COL1402
  • Marianne Design Collectables 'Cupcakes by Marleen' COL1481
  • Ronde stansmal van de Action 
  • CraftEmotions clearstamps Carla Kamphuis 'handletter geluksmomenten NL' 130501/1830
  • Blauw zig zag lint Hema
  • Roze hemp cord 
  • Roze rhinestones Action 
  • Papier van de Action 



6 opmerkingen:

  1. En koud was het! Wij gingen ok wandelen en het leek met de zon best lekker, maar dat was niet zo. We moesten flink doorlopen om warm te blijven.
    Je mierzoete kaart is erg leuk! Heerlijk om dan in je warme kamertje te zitten..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje, brr het was echt heel koud en dan is het veel beter om in je hobbykamer te zijn.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit mierzoete kaartje vind ik erg leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echt verjaardagskaart met een feestvarken er op, haha.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart heb je gemaakt! Leuk dat je met zoveel challenges kon meedoen.
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke wiebelkaart Natasha!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen