zaterdag 12 december 2020

Konijntje met de sneeuwklokjes

Hallo allemaal, 

Na een ochtend wandeling ben ik weer lekker mijn hobbykamer in gegaan. Bij Marianne Design is challenge 261 van start gegaan en dit keer is de opdracht om twee kaartjes van 10 bij 10 cm te maken waarop bloemen te zien zijn. Veel bloemen stansen heb ik niet, maar tijdens mijn zoektocht kwam ik wel de sneeuwklokjes tegen. Annemarie en Merit hebben begin dit jaar een hele leuke kaart met het konijntje en de sneeuwklokjes gemaakt en dit kaartje is hier op geïnspireerd. De sneeuwklokjes heb ik uit vilt gestanst en dit geeft een net ander detail op de kaart. Het achtergrond papier is van Marianne Design en komt ook weer terug in het strikje en in het jurkje van het konijntje. 

Mijn moeder vertelde dat haar nicht en haar man zijn verhuisd en mijn moeder vroeg mij of ik een leuk kaartje kan maken. Ik ga vanavond even brainstormen en hier morgen mee aan de slag. De kerstkaarten zijn inmiddels ook verstuurd en ik zal ze later showen. 

Fijn weekend! 

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design pretty papers bloc 'floral delight' PK9161
  • Marianne Design Collectable 'Eline's baby konijntjes' COL1463
  • Marianne Design Craftables 'sneeuwklokjes by Marleen' CR1490
  • Marianne Design stamp and die set 'mini labels NL' CS1028
  • Ovale stansmal AlieExpress 
  • Wit hemp cord 
  • Wit vilt


13 opmerkingen:

  1. Schattig, dat konijntje met de sneeuwklokjes. Moi papier heb je erbij gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee leuke kaartjes ,zo schattig die konijntjes . Leuk zo met de sneeuwklokjes.
    Moet ook altijd even nadenken als ik een kaart voor een ander maak.
    Zit nu ook met een dilemma ,dus veel denken maar er komt niets.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze schattig Natascha, mooi zoals je alles gecombineerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat is wel heel schattig Natascha!! Past allemaal zo mooi bij elkaar.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt met het konijntje en de sneeuwklokjes. Wat leuk dat we je geïnspireerd hebben en wat lief dat je ons ook noemt in je berichtje!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze schattig deze 2!
    Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt voor de Challenge
    Gezellig dat je meedoet met de 2x 10x10 Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owh wat schattig...toppie kaartjes.
    Leuk dat je weer mee doet met de 10x10 bloemen.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog
    Fijne Feestdagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn supermooi/lief Natascha!
    Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve kaartjes! Ik worstelde al een beetje met deze challenge, want ik heb niet zoveel bloemensnijmallen. Je hebt me zo wel op een idee gebracht, want dit papierblok heeft genoeg bloemen er op.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk die kaartjes met de konijntjes en dan die vilten bloemen, super Natascha.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze leuke challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn dit mooie kaartjes geworden!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattige kaartjes heb je gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen