maandag 21 december 2020

Kerstkaartje met de sketch van 2 sisters on the blog

Hallo allemaal, 

Zaterdag schreef ik al dat ik een productieve knutseldag had gehad. In deze blog show ik het tweede kaartje wat ik heb gemaakt met de sketch van 2 sisters on the blog. Het is een kerstkaartje geworden waarvoor ik de kerstboom van Marianne Design heb gebruikt. Ik heb op de kaart veel grijstinten gebruikt om het het kaartje zo rustig mogelijk te houden zodat de boom echt opvalt. Deze kaart kan ook meedoen met de challenge van Creaties Suzan op Facebook, hier vragen ze namelijk een kerstkaart. 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectable 'Eline's kerstboom' COL1459
  • Marianne Design Collectable 'Eline's kerstversiering' COL1439 (cadeautje) 
  • Tekst stempel Craft Sensations (2016)
  • Papier van de Action 

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! De kerstboom is zo inderdaad de ster van de show.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en vrolijk kaartje heb je met onze sketch gemaakt, dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie! Ik zie inderdaad dat dit kaartje (en volgens mij niet de wasbeer met de cupcake) niet goed is gelinkt op jullie blog. Lief dat je mij er even op hebt geattendeerd. Ik krijg mijn oude/verkeerde link (nr 12) niet verwijderd. Lukt jullie dit misschien? Ik heb hierover ook even een berichtje op het blog geplaatst. Groetjes, Natascha

      Verwijderen
  3. Het is een plaatje Natascha en het is goed gelukt om van de kerstboom een blikvanger te maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je met nog een 3e kaart meedoet. Heel erg leuk.
    Ik heb inmiddels je andere link verwijderd.
    Dankjewel voor het meedoen.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen