zaterdag 5 december 2020

Sketch met het aapje

Hallo allemaal, 

Geïnspireerd door de nieuwe challenge van De Egel heb ik onderstaand kaartje gemaakt. Het is een leuke sketch waarbij je zelf het thema mag kiezen. Dit keer heb ik weer een jungle kaartje gemaakt, dit is toch wel één van mijn favoriete thema's. Bij de allereerste challenge van Creatief met hobbyshop Daantje mag je 'een alles mag' kaartje maken en als je jezelf extra uit wilt dagen, dan moet je op je kaartje iets laten zien wat met een 'a' begint. In mijn jungle thema past de aap natuurlijk perfect! De aap houdt een cadeautje vast om aan de jarige job te kunnen geven. 

Fijne avond allemaal!

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectable 'Eline's aapjes' COL1399
  • Marianne Design Craftables 'cadeautjes by Marleen' CR1488
  • Marianne Design stamp and die set 'mini labels NL' CS1028
  • Papier van de Action 


4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige uitwerking van de sketch! Dit aapje is vast welkom bij de jarige met cadeautje.
    Later vandaag komt er bij mij ook een kaart online met deze sketch. Het moet eerst even licht worden zodat ik een goede foto kan maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je jezelf extra uitgedaagd hebt, want die aap past perfect bij het thema van onze eerste wedstrijd. De jungle is een prachtig thema waar je veel kanten mee op kunt. Leuk dat je hiermee mee doet met de eerste wedstrijd van Creatief met Hobbyshop Daantje: Dankjewel en veel succes!

    Creatieve groetjes,
    Daantje, Ellie en Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uitwerking van de sketch, en geweldig de envelop in de hand van de aap, eens iets anders dan een banaan. Dank je wel voor jouw deelname met deze sketchuitdaging van de egel. Fijne kerstdagen gewenst. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Natascha! Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar de robot was weer actief op mijn blog;(
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen