zondag 6 december 2020

Beterschapskaartje met fruit

Hallo allemaal, 

Zojuist heb ik nog een kaartje gemaakt volgens de leuke sketch van De Egel. Dit keer is het een betterschapskaartje met allemaal fruit geworden. Deze mal heb ik gisteren spotgoedkoop op de kop kunnen tikken en dan moet hij natuurlijk wel meteen uitgeprobeerd worden! Omdat op de kaart ook een appel en een aardbei staan mag deze ook weer meedoen bij de challenge van Hobbyshop Daantje. Bij HobbyVision vragen ze kant, lint of touw op je creatie. Ik had nog rood zigzag lint liggen en dat vond ik wel een speels detail geven aan deze kaart. 

Morgen ben ik vrij en ga ik (verplicht) kerstkaarten maken. Het lukt mij maar niet om iets leuks te bedenken, dus ik ga eens op jullie pagina's en Pinterest kijken naar leuke ideeën. 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'fruit by Marleen' COL1469
  • Marianne Design en Karin Joan 'letterboard' DF3554 (letters)
  • Distress ink: dusty concord, candied apple, spiced marmalade, fossilized amber, mowed lawn
  • Rood zig zag lint Hema
  • Papier van de Action 

8 opmerkingen:

  1. Hoi Natasha, hij is hardstikke leuk geworden met onze sketch. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    En succes met (verplicht) kerstkaartjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n leuke uitwerking van de sketch. Zo anders dan de vorige maar toch dezelfde sketch. Dat vind ik nou zou leuk aan het werken met een sketch!. Hier straks ook nog de laatste kerstkaarten maken. Ik kom er nog 7 tekort.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, je kaart is supertof!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige beterschap kaart heb je gemaakt . groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke frisse fruitige kaart heb je met de sketch gemaakt Natascha. Leuk bedacht dat rode zigzag lint.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke fruit beterschapskaart!! Je aapje uit de vorige post is ook mooi geworden.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijke kaart! Heel leuk gedaan met dezelfde sketch als de aap, maar totaal andere uitstraling. Super! De kleurencombi is perfect en weet je wat ook leuk is? Het fruit uit wit papier stansen en inkleuren met inkt of ecoline brush pennen. Leuk dat je hiermee mee doet met de eerste wedstrijd van Creatief met Hobbyshop Daantje: Dankjewel en veel succes! Hopelijk zien we je over 2 weken weer bij de volgende wedstrijd.

    Creatieve groetjes,
    Daantje, Ellie en Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf om er een beterschapskaartje van te maken met deze sketchuitdaging. Een hele mooie uitvoering van de sketch. Dank je wel voor nogmaals jou uitdaging bij de Egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen