woensdag 16 december 2020

Verhuiskaartje in kerstsfeer

Hallo allemaal, 

Mijn moeder had gevraagd om een kaartje te maken voor haar nicht die 12 december met haar man is verhuisd. Het gekregen kaartje was een adreswijziging en kerstkaartje in één. Ik vond het leuk om dit terug te laten komen. 

Ik had via AlieExpress een doos mal besteld, deze is wat kleiner dan die van Marianne Design. De mal klopt (volgens mij) niet helemaal, maar na wat sleutelwerk ben ik er wel tevreden over. In de verhuisdoos heb ik de kerstspullen gestopt omdat zij het huis meteen kunnen gaan versieren in kerstsfeer. Op het ladder/wandrek heb ik de letters home geplaatst, zo is het ook duidelijk dat het een kaartje voor de nieuwe woning betreft. Op de kaart is weer echt behang verwerkt, dit vond ik wel toepasselijk voor de wandbekleding. 

Het lijkt mij leuk om op mijn kaartjes een stempel met mijn (blog)naam te zetten. Hebben jullie goede ervaringen met een bepaalde leverancier/iemand die dit kan maken? 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectable 'Eline's kerstversiering' COL1439
  • Marianne Design Creatable 'layout mal' LR0568
  • Marianne Design Craftable 'planken bij Marleen' CR1463
  • Marianne Design Craftable 'groen bij Marleen' CR1464
  • Doos AllieExpress 
  • Behang
  • Papier van de Action

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Het plankje aan de muur vind ik erg leuk gevonden, mooi zo met een plantje er op. Leuk dat je me bent gaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke verhuiskaart! Tof de kerstspullen in de doos.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen