vrijdag 18 december 2020

Kerstkaart met de circle layout mal en het rendier

Hallo allemaal, 

Na een lange en drukke werkweek, met ook gezellige dingen zoals digitale kerstborrels, is het dan eindelijk weekend. Volgende week moet ik nog een paar dagen werken en dan heb ik bijna 1,5 week vakantie. Ik kijk er erg naar uit! Eerste kerstdag hoop ik mijn moeder en zus na lange tijd (op afstand) te kunnen zien. De andere dagen hebben we wegens de omstandigheden geen plannen, maar mijn hobbykamer is daar vast blij mee ;) Dit weekend ga ik ook maar lekker freubelen, ik heb weer leuke challenges gezien waar ik aan mee wil doen. 

Onderstaand kerstkaartje heb ik al eerder gemaakt. Vorige week vrijdag had ik deze op de bus gedaan en vandaag is hij pas ontvangen door mijn moeder en zus. Het kaartje viel in de smaak. Ik heb gebruik gemaakt van de ronde layout mal, dit is een keer wat anders dan een recht kaartje. Met de kaarten standaard blijft hij makkelijk staan. Op de foto heb ik een witte standaard gebruikt, echter heb ik later toch gekozen voor een bruine. Dit paste naar mijn idee toch mooier bij het kaartje. Helaas ben ik vergeten om hier een foto van te maken. Dit kaartje kan meedoen bij de Facebook challenge van Creaties Suzan. Binnenkort zal ik nog wat kerstkaartjes plaatsen als deze bezorgd zijn. 

Fijne avond en fijn weekend allemaal! 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectable 'Eline's rendier' COL1369
  • Marianne Design Creatable 'circle layout mal' LR0677
  • Marianne Design Craftable 'kaarten standaard' CR1408
  • Joy Crafts 'alfabet banners' 6002/0799
  • Ster pons
  • Papier van de Action


4 opmerkingen:

  1. Wat heb je die ronde stans mooi gedecoreerd Natascha. Lief met dat leuke rendier erbij. Ja de post kan soms al langer onderweg zijn heb ik ook gemerkt. Gelukkig zijn je kaarten toch nog goed aangekomen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk! Deze ronde mal valt volgende week bij mij in de bus, heb er nu al zin..
    Fijn dat je je moeder en zus binnenkort weer ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Ik had hem al gezien in de Facebookgroep, maar wilde hier een reactie plaatsen. Ik vind je papier ook erg leuk, past echt prachtig bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart met deze ronde stans. Ik blijf het leuk vinden om er kaarten mee te maken. Vandaag ook weer een ronde kaart op mijn blog.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen