vrijdag 11 juni 2021

Welkom lieve ukkepuk

Hoi allemaal, 

Omdat ik maandag moest werken in verband met een training over psychische ziektebeelden, was ik vandaag lekker vrij. In de ochtend heb ik lekker geknutseld en heb ik onderstaand kaartje gemaakt volgens de sketch van De Egel. Mijn meisjes geboortekaartjes waren op en de schildpadjes waren al lang niet meer uit mijn kast gekropen. Het is mijn derde en hiermee laatste inzending. In de voormiddag ben ik naar de kapper gegaan en met dit warme weer is het heerlijk dat het weer wat korter is. In de middag hebben mijn vriend en ik lekker onder de parasol in de tuin gezeten. 

Fijn weekend! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's schildpadden' COL1480
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Craftables 'gras' CR1355
  • Marianne Design stempel 'Eline's baby tekstjes NL' EC0171
  • Marianne Design Pretty papers bloc 'Eline's babies little miracles a4) PB7058 
  • Ronde stans van AlieExpress 
  • Papier en parels van de Action

  • 5 opmerkingen:

    1. Die schildpadjes vind ik zo leuk, ze staan op mijn verlanglijstje.
      De kaart is beeldschoon, lief dat stippeltjes papier en de donkerblauwe fishtails contrasteren mooi.

      groetjes van Ank

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Een lieve kaart met die twee schildpadden en je hebt mooi dessin-papier gebruikt Natascha. De sketch is leuk uitgewerkt maar ik moest goed zoeken naar de pareltjes hihi maaar..gevonden ;)
      Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en fijn weekend gewenst.
      Lieve groetjes Miranda dt De Egel

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Wat een schattig kaartje is het met die roze schildpadjes. Het stippeltjespapier past er zo leuk bij. Mooie uitwerking van onze sketch.
      Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Wat een lief kaartje! Het papier met de bloemen en het papier met de stipjes passen zo leuk bij elkaar. En zag ik nou op Facebook dat je al 3 kaarten hebt gemaakt met deze sketch? Stuk voor stuk plaatjes!
      Groetjes van Henriët

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Zeker dit is ene hel leukerd zeg! Prachtig die schildpadjes, het mooie papier en aankleding van je kaart. Dank je wel voor jou 3e deelname. groetjes, 'Nelleke

      BeantwoordenVerwijderen