zondag 6 juni 2021

2 kerstkaarten voor de maand juni (De Egel kerstgroep)

Hoi allemaal, 

In de ochtend hebben we een wandeling gemaakt. Het was bewolkt en daardoor was het goed te doen. In de middag kwam de zon weer door en werd het weer warm. Ik heb nog even het gras gemaaid en het onkruid tussen de tegels verwijderd. Wat is dat laatste altijd een klus! De planten lopen allemaal uit en de salvia staat al prachtig in bloei, de lavendel laat ook al een beetje kleur zien dus dat gaat ook niet lang meer duren. Ik kan daar zo van genieten! De straat is inmiddels helemaal oranje versierd voor het komende EK, het ziet er gezellig uit. 

Natuurlijk heb ik ook even tijd vrij gemaakt om te freubelen. De sketch challenge van De Egel zorgt bij mij voor veel inspiratie. Dit keer heb ik er twee kerstkaartjes mee gemaakt, die ik weer instuur bij de kerstchallenge van de Egel (kerstgroep op Facebook). Het eerste kaartje (met het rendier) stuur ik ook in bij de lopende challenge #122 van De Egel. De sneeuwpop vind ik zelf iets minder geslaagd, dus mijn derde en laatste poging bij De Egel bewaar ik nog voor een andere leukere creatie. 

Tijdens het schrijven van mijn blog zie ik tot mijn schrik dat ik (bijna weer) de parels vergeten ben. Hup weer terug naar boven, twee parels toegevoegd en opnieuw een foto gemaakt. Gelukkig had ik de photo box en camera nog niet opruimt. 

Morgen moet ik werken dus kan ik geen creatie laten zien. 10 juni komt wel mijn gastdesigner kaartje voor Carlin's kaartenparadijs online. Ik ben benieuwd of jullie het thema net zo leuk vinden als ik;) 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's rendier' COL1461
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kerstboom' COL1459
  • Marianne Design Creatables 'forest trees' LR0556
  • Marianne Design clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069
  • Papier Decotime (Action)
  • Parels van de Action

Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's sneeuwpop' COL1413
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Creatables 'forest trees' LR0556
  • Marianne Design clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069
  • Papier Decotime (Action)

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten Natascha!! Ik heb net als jij voorkeur voor het rendier.
    En nu maar heerlijk genieten van jullie tuin. Ik ben hier gisteravond ook nog druk bezig geweest. Alles nog niet klaar maar dat komt wel.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar is niets mis mee hoor, ook dit zijn 2 mooie kaarten die je naar de sketch gemaakt heb. Leuk en bedankt dat je weer meedoet met de uitdaging. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen