woensdag 23 juni 2021

Verjaardagskaart met aquarel achtergrond

Hoi allemaal, 

Bij 4 season challenge blog is weer een leuke challenge van start gegaan, het thema is dit keer waterverf/aquarel. Eerder heb ik jullie mijn condoleance kaart laten zien en ik heb besloten om ook een vrolijk kaartje met dit thema te maken. Ik ben dol op de veldbloemenstansen van Marianne Design en ik besloot om dit keer niet de bloemen te kleuren maar juist de achtergrond. Ik heb drie verschillende blauw tinten aangebracht met mijn waterbrush. Nadat het aquarelpapier droog was heb ik de bloemen er op geplakt. 

Fijne dag! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Craftables 'wilde bloemen' CR1516
  • Marianne Design Craftables 'veldboeket' CR1517
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • CraftEmotions clearstamp Carla kamphuis 'handletter geluksmomenten NL) 130501/1830
  • Distress ink: salty ocean, blueprint sketch en peacock feathers 

1 opmerking:

  1. Oh, deze is erg mooi!
    Bedankt voor nog een deelname aan onze Watercolour-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen