zaterdag 26 juni 2021

50 jaar getrouwd

Hoi allemaal, 

Mijn schoonmoeder vroeg of ik een kaartje kon maken voor een echtpaar dat in september 50 jaar getrouwd is. Ik vond de zwanen hiervoor erg toepasselijk. Een leuk en bijzonder weetje is dat deze sierlijke dieren bij elkaar blijven tot de dood hen scheidt. 

Voor het kaartje heb ik ter inspiratie de kaart van Marleen van der Most gebruikt. Ik heb vanwege de 'gouden bruiloft' goud papier gebruikt en verder heb ik de kaart rustig gehouden door met blauw, roze en wittinten te werken. In de hartjes van de bloemen heb ik strass steentjes en pareltjes geplakt, dit maakt het extra feestelijk. Omdat er ook kant op zit, mag het kaartje meedoen bij Creative sketchy girls

Een collega vroeg mij of ik voor haar ook twee kaartjes kon maken, op beide creaties moet iets met bloemen komen te staan. Hier ga ik dit weekend mee aan de slag. 

Fijn weekend! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's zwaan' COL1478
  • Marianne Design 'cupcakes by Marleen' COL1481(kleine bloemen)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's vogels' COL1392 (takje)
  • Marianne Design Collectables 'elegant numbers' COL1418
  • Marianne Design Collectables 'flower set' COL1323
  • Marianne Design Creatables 'van harte' LR0625
  • Marianne Design Creatables 'layout' LR0568 (hart)
  • Marianne Design goud papier CA3126
  • Ronde stansmal AlieExpress 
  • Papier, parels en strass steentjes van de Action 

2 opmerkingen:

  1. Daar ben ik ook weer eens met een reactie. Eindelijk weer eens tijd en rust voor een blogrondje.
    Wat een prachtige kaart met de zwanen. Die lenen zich inderdaad goed voor een huwelijk of huwelijks jubileum. Mooie kleurencombinatie ook.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig zo met die zwanen zo samen. Mooi voor deze gelegeneheid.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen