zaterdag 5 juni 2021

Voor de kersverse opa en oma

Hoi allemaal, 

Met mijn kaart met meerdere vouwen ben ik gekozen als gastdesigner bij Scrap & Co. Het is een challenge met een leuk thema waar jullie allemaal wat mee kunnen. Volgende maand laat ik jullie mijn creatie zien en ik ben benieuwd of ik jullie kan inspireren. 

Bij De Egel is weer een leuke challenge van start gegaan. Dit keer is het een sketch en er moeten parels op je kaartje te zien zijn. Ik heb er voor gekozen om een kaartje voor een kersverse oma en opa te maken, dit is altijd makkelijk om op voorraad te hebben. De parels was ik bijna vergeten, gelukkig las ik voor het maken van de foto de opdracht nogmaals door. Omdat er ook een label op het kaartje zit stuur ik dit kaartje ook in bij Hobbyshop Daantje daagt jullie uit op Facebook. 

Morgen ga ik nog een klein knutselproject opstarten. Ik moet maandag werken in verband met een training en dan moet mijn bureau weer leeg zijn om een thuiswerkplek te creëren. 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's koe' COL1426
  • Marianne Design stempel 'Eline's baby tekstjes NL' EC0171
  • Ronde stans van AlieExpress 
  • Papier en parels van de Action

  • 6 opmerkingen:

    1. Wat een leuke kaart met de koe van MD en de sketch van de Egel.
      Dank je wel voor het meedoen.

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Leuke kaart met leuke tekst. Mooie papiertjes, gewoon helemaal af!

      groetjes van Ank

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Wat een leuke kaart voor de challenge van de Egel. Leuk om een label van het rondje te maken.
      Groetjes van Henriët

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Super schattig.
      Groetjes, Chantal S

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Een leuk en lief kaartje waar de koe zijn best doet om op te vallen. Dat is hem wel gelukt.
      Dank voor het meedoen aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Superleuke kaart!
      Fijn dat je meedoet bij De Egel.
      Groetjes Marja Dt.

      BeantwoordenVerwijderen