woensdag 23 juni 2021

Menukaart

Hoi allemaal, 

Nu de Corona maatregelen steeds meer af nemen, kun je weer meer mensen uitnodigen en gezellig samen eten. Deze te gekke stempels van Scrap&Co komen dan goed van pas. Natuurlijk niet bij het koken zelf, maar wel bij het maken van je eigen menukaart! Ik vind het zelf een leuk detail op de gedekte tafel. 

Deze menukaart heb ik met behulp van het schort van MD gemaakt. Het schort heb ik twee keer uitgeknipt (waarvan eentje zonder de linten van het schort) en aan elkaar geplakt. Op deze manier blijft de menukaart staan. Op de zak van het schort heb ik met de stempels van Scrap&Co de woorden voorgerecht, hoofdgerecht en dessert gestempeld. Later kan ik hier de gerechten met de hand bij schrijven. Op het stempelvel zitten ook nog andere woorden (ontbijt, vlees, vis, soep etc) en stempels van een snijplank, weegschaal en ovenwant e.d. Remy de muis (van de film Ratatouille) piept boven de zak uit en heeft al een wortel aan zijn vork geprikt. Met bakerstwine heb ik een label met de tekst eet smakelijk (ook van Scrap&Co) aan het schort gehangen. Hierdoor mag het kaartje ook meedoen met de challenge van Creative Sketchy girls

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Clearstamps Scrap&Co (koken made by Mathilde) SC-008
  • Marianne Design Collectables 'Eline's muizen familie' COL1437
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kitchen accessories' COL1493
  • Marianne Design Clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design Creatables 'groenten' LR0706
  • Marianne Design Craftstencil 'apron by Marleen' PS8085
  • papier en bakerstwine van de Action 
  • 4 opmerkingen: