dinsdag 22 juni 2021

Condoleance kaart

Hoi allemaal, 

Normaliter maak ik mijn kaartjes zelf, maar een condoleance kaart kocht ik tot nu toe altijd. Ik vond het moeilijk om een mooi kaartje te maken en voelde mij hier onzeker over. Onlangs heb ik toch de condoleance teksten van MD gekocht en nu met de challenge bij 4 season challenge blog besloot ik om eens een gok te wagen. Met tape heb ik op aquarelpapier een strook afgeplakt. Daartussen heb ik distress ink met mijn waterbrush aangebracht. Ik heb 4 verschillende kleuren gebruikt. De stempel van de boom is van de Action en heb ik al een tijdje in mijn bezit. 

Omdat ik toch al mijn spullen klaar had liggen heb ik ook nog een verjaardagskaartje gemaakt, deze laat ik jullie later zien. 

Fijne dag! 

Gebruikte materialen: 

  • Distress ink: vintage photo, tea dye, stormy sky en faded jeans
  • Stempel boom van Craft Sensations 
  • Marianne Design clearstamp 'condoleance' CS1041



4 opmerkingen:

  1. Deze is super gelukt!! Dus je hoeft ze echt niet meer in de winkel te halen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natascha, ik vind dat het een erg mooie en stemmige kaart is geworden. Als ik deze kaart in de winkel zou zien, zou ik deze zeker gekozen hebben.
    Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, stijlvolle kaart!
    Bedankt voor je deelname aan onze Watercolour-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart voor de watercolour challenge bij 4 seasons challenge blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen