vrijdag 4 juni 2021

Happy beeday

Hoi allemaal, 

Na een drukke werkweek ben ik vandaag op tijd uitgelogd. Ik had diverse challenges gezien die ik graag op een kaartje wil combineren en één van de challenges sluit al over een paar uur. 

Ik heb ooit bij de Action een stempel met bijen en honingraat gekocht, ik had deze nog nooit gebruikt. Bij Double D Challenges en 4- season challenges blog willen ze graag bijtjes (of smileys) op je kaartje zien, dus nu kwam deze stempel goed van pas. Bij Knutsels en kadootjes is nog steeds de repeat stamping challenge. De honingraat stempel heb ik met Distress oxide ink bewerkt en meerdere malen op het kaartje gestempeld. Bij Hobbyshop Daantje daagt jullie uit willen ze graag een label op de kaart zien. De bovenkant van de label doet mij denken aan een bijenkorf. Ik vond het leuk om er een schudgedeelte in te maken. Het kaartje is anders dan jullie van mij gewend zijn, maar ik vind het toch leuk geworden. 

Voordat de onweersbuien komen ga ik nog even genieten van het mooie weer. Goed weekend alvast! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Stempel bijen van Craft Sensations 
  • Labelstans van de Action 
  • Marianne Design en Karin Joan 'Letter board' DF3454 (tekst: happy beeday)
  • Distress oxide ink: mustard seed 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk bijenkaartje! Heel leuk met dat label met schudgedeelte er op. Ik zie er inderdaad ook wel een bijenkorf in.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje, goed gelukt het herhalend stempelen! Dankjewel voor je bijdrage aan onze uitdaging op het 4 Seasons blog en bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Lekker vrolijk. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart voor de BEE-Happy challenge van 4-Season Challenge Blog. Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier wordt je toch vrolijk van, bedankt voor je bijdrage bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OH WOW this is AWESOME and I love that it's a shaker! Very clever! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Bee-inspired’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulously created shaker cards, I LOVE shakers and this one is super cute! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super cute, so clever to make a shaker window. I love this design. Great take on the Mood Board, thanks so much for playing along with us over at the Double D Bee Challenge.
    Judy~ DD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze is superleuk met de bijtjes.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen