zondag 1 januari 2023

Eline's verjaardagskalender: januari

Hallo allemaal, 

Vorig jaar heb ik voor een leuk prijsje de DIY verjaardagskalender van Eline Pellinkhof kunnen kopen. Mijn idee is om iedere eerste van de maand de desbetreffende pagina te laten zien. Vorig jaar heb ik alle pagina's al versierd, zo kon ik steeds een pagina maken die mij op dat moment aansprak. 

Deze maand laat ik jullie natuurlijk de januari pagina zien. Het is een winters tafereel geworden. Moeder pinguïn is met haar kleintje aan het sleeën, het kleintje probeert de slee weer de berg op te trekken. De beer is net terug van zijn skitocht en rust even uit. Zoals jullie zien is het alweer gaan sneeuwen, dus de komende tijd vermaken de diertjes zich wel! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design 'Eline's verjaardagskalender' PB7061
  • Marianne Design Collectables 'Eline's winter accessories' COL1503 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's arctic bear' COL1502
  • Marianne Design Collectables 'Eline's slee in sneeuw' COL1415
  • Marianne Design Craftables 'gingerbread dolls by Marleen' CR1564 (hulst en hand kleine pinguïn)
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'punch die snowflakes' CR1335
  • Marianne Design Craftables 'skis and snowflake' CR1252

Geen opmerkingen:

Een reactie posten