zaterdag 24 december 2022

Laatste kaartje voor 2022

Hallo allemaal, 

Met deze easel kaart sluit ik dit blog jaar af. Op 1 januari ben ik weer terug met een gastdesigner kaartje voor Knutsels en Kadootjes. Ontzettend leuk om te mogen doen en ik kan jullie vertellen dat het een hele leuke en makkelijke challenge is waar iedereen aan mee kan doen! 

Inmiddels hebben jullie al meer ronde easel kaarten van mij voorbij zien komen. Dit keer is het een volle boel geworden. De eekhoorn verschuilt zich in de gebroken kerstbal, deze heb ik op een aparte manier gemaakt. Met een cirkel snijder heb ik een rondje uitgesneden, de golvende bovenkant heb ik vervolgens met behulp van de pompoen mal van MD gemaakt. Ook het gedeelte op het hoofd van de eekhoorn heb ik met behulp van deze mal gemaakt, het ophang gedeelte komt van een kerstbal mal en heb ik vervolgens aan elkaar geplakt. De kerstbal heb ik aangekleed met dennentakken en kleine kerstballen. De egel staat er naast en versiert de rest met hulstbladeren. Echtpaar sneeuwpop zit op de voorgrond en doen zich te goed aan een beker chocolademelk, als ze maar niet voor de warme variant hebben gekozen! 

Deze creatie stuur ik in bij: Girlz creative crafts (alles mag), HobbyVision (winter), 2 sisters on the blog (hulstblaadjes), Creaties Suzan op Facebook (kerst) en 'T Boekensteuntje daagt je uit op Facebook (bingo: sneeuw, sterren en sneeuwpop).

Ik wil jullie bedanken voor alle leuke en lieve reacties die jullie afgelopen jaar op mijn creaties hebben gegeven. Ik lees ze altijd met veel plezier en ik hoop dat jullie ook volgend jaar weer mijn blog komen bezoeken! Ik wens jullie prettige kerstdagen en alvast een fijne jaarwisseling toe. Op naar een mooi, gezond en creatief 2023! 

Fijne kerstavond! 

Groetjes, Natascha




Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's sneeuwpop' COL1413
  • Marianne Design Collectables 'Eline's happy hedgehog' COL1516
  • Marianne Design Collectables 'Eline's squirrel and skunk' COL1500
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kittens' COL1454 (voeten sneeuwpoppen) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's arctic bear' COL1502 (beker) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's winter accessories' COL1503  (hek omgebouwd naar bank) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's pumpkin' COL1501 (gebruikt voor grote kerstbal)
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'pine trees by Marleen' CR1602
  • Marianne Design Craftables 'sneeuwklokje by Marleen' CR1490 (sneeuwhoopje bij kerstbal) 
  • Marianne Design Craftables 'punch die snowflakes' CR1335
  • Marianne Design Craftables 'punch die stars' CR1321
  • Marianne Design Craftables 'punch die hulst' CR1476
  • Marianne Design Craftables 'punch die baubles' CR1611
  • Marianne Design Creatables 'happy new year baubles' LR0681 (ophang gedeelte kerstbal) 
  • Marianne Design Creatables 'pine branch set' LR0683



4 opmerkingen:

  1. Dat is wel een hele toffe , volle easel.
    Alvast de beste wensen voor 2023!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje.
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caorline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card. Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Deze is zo leuk Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Grtjs
    Claudia
    DT Girlz Creative Crafts
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen