vrijdag 6 januari 2023

Een grote verjaardagskaart

Hallo allemaal, 

De allerlaatste challenge bij Marianne Design is van start gegaan. Zolang ik mijn blog heb, heb ik met veel plezier aan bijna alle challenges meegedaan. De dames van het designteam verzonnen altijd leuke uitdagingen en ik kreeg veel inspiratie van het blog. Jammer om dit nu te moeten missen! Dames via deze weg wil ik jullie bedanken! 

Het thema voor de allerlaatste challenge is een verjaardagskaart, dat is makkelijk! Het leek mij leuk om voor de allerlaatste challenge groots en feestelijk uit te pakken, dus is het een hele grote kaart geworden. Mijn neefjes zijn gek op alles wat met de boerderij te maken heeft. Binnenkort is ons jongste neefje jarig en hij wordt twee jaar oud, deze kaart heb ik alvast voor hem gemaakt. Met behulp van de slimline mal heb ik een sloot, gras/weide en lucht gemaakt. Voor de wolken heb ik Vellum gebruikt, dit vind ik altijd een leuk effect geven. Ik besloot om dit keer de aandacht te vestigen op de sloot, hier zwemt moeder zwaan met haar pullen. Zien jullie het eendenkuiken op het waterlelieblad staan? Hij heeft koudwatervrees en durft niet in de sloot te springen. Zijn vader moedigt hem aan, zou hij het kleine kuikentje kunnen overhalen? De koe bekijkt het tafereel van een afstandje en kauwt rustig op wat gras. Omdat het feest is heeft hij twee ballonnen aan zijn staart geknoopt. De boerderij staat in de verte en de lieveheersbeestjes zijn op deze zonnige dag ook weer van de partij. De stempel tekst 'er is er eendje jarig' vond ik wel toepasselijk en leuk voor op een kinderkaart. 

Deze kaart stuur ik in bij Marianne Design (verjaardagskaart), De Egel (iets met een K op je kaart, ik koos voor koe en kuiken), Double D Challenges (anything birthday related), Girlz creative crafts (alles mag) en creaties Suzan op Facebook (iets nieuws: Eline's eenden familie mal gekregen voor kerst). 

Maandag ben ik weer terug met een gastdesigner kaartje voor Angela's hobbycorner (op Facebook), komen jullie even kijken? 

Fijne dag en alvast een goed weekend! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's koe' COL1426
  • Marianne Design Collectables 'hek' COL1423
  • Marianne Design Collectables 'Eline's boeren set' COL1427
  • Marianne Design Collectables 'Eline's zwaan' COL1478
  • Marianne Design Collectables 'Eline's eenden familie' COL1428
  • Marianne Design Creatables 'congrats en balloon' LR0626
  • Marianne Design Creatables 'forest trees' LR0556
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'water lilies by Marleen' CR1515
  • Marianne Design Clearstamp 'Eline's animal tekstjes' EC0188
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Vellum (wolken)




10 opmerkingen:

  1. Wat een tof tafereeltje heb je er van gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de laatste Challenge bij MD
    Bedankt voor alle mooie kaartjes die je gemaakt hebt!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! What a beautiful die cut card you have created! Loving the fun farm scene! So serene and lovely all at once! Thanks so much for playing along with us at The Double D, as we celebrate Darlene and Diane for the past 7 years with the Happy Birthday Challenge. Donna, DT Member.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorably CUTE CUTE scene!
    Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Double D}
    {Stencil Fun}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natascha wat maak je toch coole kaartjes. Ik geniet er altijd van.
    Gezellig dat je meedoet met onze laatste challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is prachtig geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze allerlaatste Challenge "verjaardagkaart".
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Groetjes van Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw het is net een schilderijtje Natascha. Heel mooi zoals je deze kaart opgebouwd hebt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is zo gaaf, er is ook zoveel leuks te zien op je kaart!
    Bedankt voor het meedoen met onze allerlaatste challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke verjaardagskaart Natascha, heel tof!
    Ik vind het ook jammer dat het stopt,
    bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee om slimline mallen te gebruiken voor deze prachtige kaart. Wat is er veel op te zien zeg. Een plaatje gewoon. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen