maandag 9 januari 2023

Super bedankt!

Hallo allemaal, 

Bij Creatief met Angela's hobbycorner (Facebook) heb ik met dit kaartje de november challenge (kerst/winter) gewonnen. Naast een super mooi prijzenpakket (Dutch Doobadoo stencils) mag ik ook gastdesigner zijn voor de januari challenge. Een hele eer en heel leuk! Het thema is alles mag, dus iedereen kan een mooie creatie maken en insturen. Doen jullie gezellig mee? 

Als gastdesigner laat ik jullie onderstaand bedankkaartje zien. Deze is voor twee mensen die mij de afgelopen periode regelmatig hebben geholpen. Omdat zij van lekkere dingen houden heb ik als bedankje een borrelmand samengesteld met o.a. chocolade, olijven, chips, wijn, een worstje, toastjes en franse kaas. Het kaartje moet hier wat mee te maken hebben en dit heeft wel even voor wat hoofdbrekens gezorgd. Marianne Design heeft helaas geen mallen van chips, worst en kaas, dus ik moest even flink nadenken. De snijplank mal, die natuurlijk ook voor een borrelplank kan doorgaan, komt nu goed van pas! De eekhoorn heeft een grote bak chips voor zich staan. In de borrelmand zit een zak Doritos (oranje driehoekige chips) en deze heb ik met behulp van het dak van het strandhuisje nagemaakt. In sommige chips heeft hij zijn tandjes al gezet, zien jullie dat?! De tand afdrukken maak ik altijd met behulp van de oogjes van de diertjes. Een fles wijn hoort er natuurlijk ook bij en bestek kan misschien nog van pas komen. 

Dit kaartje stuur ik in bij Girlz creative crafts (thema is alles mag) en bij Creaties Suzan op FB (gebruik iets nieuws en iets ouds op je kaart). 

Groetjes, Natascha 



Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's squirrel and skunk' COL1500
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kitchen accessories' COL1493 (bestek en beslagkom)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's wedding accessories' COL1491(fles wijn)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's sea side set' COL1497 (dak strandhuisje voor de chips)
  • Marianne Design Creatables 'cutting boards' LR0708
  • Marianne Design Clearstamp 'dank je wel" CS0971
  • Marianne Design pretty papers bloc 'floral delight' PK9161
  • Marianne Design zilver papier CA3127
De gewonnen prijs:




1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt bij het borrelpakketje. Goed opgelost zo om ook een soort borrelplankje op je kaart te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen