zaterdag 14 januari 2023

Op safari

Hallo allemaal, 

Bedankt voor de leuke reacties op mijn boerderij kaart, ook op Instagram en Facebook werd deze goed ontvangen. Ik vind het zo ontzettend leuk om al die enthousiaste reacties te lezen en om mensen te inspireren. 

In april is ons oudste neefje jarig. Hij heeft al een paar keer een boerderij kaart gekregen en dit keer wil ik een ander thema gebruiken. Hij komt graag in de dierentuin en als ik het goed begrepen heb is een giraffe zijn lievelingsdier. Hier heb ik gelukkig een stans van, dus dit keer gaan we op safari! Omdat we op safari verschillende dieren willen zien heb ik ook voor hem een grote kaart gemaakt. De savanne heb ik weer met de 'slimline horizon' stans gecreëerd. Ik ben zo blij met deze stans, ik gebruik deze bijna voor iedere kaart. Omdat de zon bijna onder is heb ik met zwart, bruin en oranje tinten gewerkt. De dieren laten zich die avond goed zien, naast de giraf is ook de olifant en de leeuw met zijn leeuwin van de partij. Hier en daar groeit wat gras en op de achtergrond staat een boom. Hopelijk valt de kaart bij hem in de smaakt. 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's olifant' COL1384
  • Marianne Design Collectables 'Eline's giraffe' COL1386
  • Marianne Design Collectables 'Eline's leeuw en tijger' COL1455
  • Marianne Design Collectables 'bouw je boom' COL1424
  • Marianne Design Collectables 'Eline's lammetjes' COL1494 (gras) 
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605
  • Marianne Design Creatables 'fruit' LR0668 (gebruik voor de zon) 
  • Marianne Design clearstamp 'proost by Marleen' CS1056


2 opmerkingen:

  1. Nou die prachtige kaart zal vast en zeker in de smaak vallen! erg leuk gedaan.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie safari kaart!! Ga je vast een klein jongetje blij mee maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen