zondag 1 januari 2023

Gastdesigner kaartje voor Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal, 

Allereerst de beste wensen voor 2023, dat het een mooi, gezond en creatief jaar mag worden! 

Door Knutsels en Kadootjes ben ik gevraagd om gastdesigner te zijn voor de januari challenge. Dat vind ik heel leuk om te doen en ik ben dan ook direct aan de slag gegaan. Ze vragen iets met de letter E op je kaart. Helemaal niet moeilijk en ik verwacht dan ook dat er veel deelnemers zullen zijn. 

Zelf koos ik voor de schattige egel van Eline. Een ronde kaart op een standaard had ik al een hele tijd niet gemaakt, dus ook deze mocht uit de knutselkast. Ik besloot om nog even in de kerstsfeer te blijven en alvast een kerstkaart voor dit jaar te maken. Door gedurende het jaar kerstkaartjes te maken hoop ik dat ik aan het einde van het jaar voldoende zelfgemaakte kaarten heb om te versturen. Dat is vorig jaar helaas door omstandigheden niet gelukt en ik merk dat mensen het toch wel jammer vinden. 

Deze kaart wil ik insturen bij HobbyVision, hier vragen ze namelijk een winterse kaart. 

Fijne nieuwjaarsdag en hopelijk doen jullie gezellig mee met de challenge bij Knutsels en Kadootjes! 

Groetjes, Natascha



Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's happy hedgehog' COL1516
  • Marianne Design Craftables 'punch die snowflakes' CR1335
  • Marianne Design Craftables 'punch die baubles' CR1611
  • Marianne Design Craftables 'punch die hulst' CR1476
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Craftables 'basic circles by Marleen' CR1597
  • Marianne Design Craftables 'kaarten standaard' CR1408
  • Marianne Design Craftables 'feestdagen cirkel by Marleen' CR1561

2 opmerkingen:

  1. Ook voor jou de beste wensen voor 2023!
    Je start het jaar met een mooie kaart. Leuk om er een rond modelletje van te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een super leuke kaart met het egeltje Natascha!
    Leuk het ronde model.
    Ook januari van je verjaardagskalender heb je leuk aangekleed.
    Het verhaaltje erbij maakt het helemaal af.
    Nog de beste wensen voor 2023.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen