vrijdag 26 november 2021

Zomaar (kaart op bestelling 2)

Hoi allemaal, 

Mijn collega had mij gevraagd om ook een kaartje voor haar schoonmoeder te maken, het betreft een 'zomaar kaartje'. Omdat mijn collega haar verjaardagskaart zo leuk vond heb ik onderstaand kaartje hierop gebasseerd. Haar schoonmoeder had deze kaart niet gezien, zo vertelde mijn collega. De krans met bloemen heb ik overgenomen, maar de hoeken van de kaart en het designpapier heb ik afgerond met mijn hoekpons van Vaessen Creative. Aan de bloemen hangt een mini label met de tekst 'zomaar'. 

Fijn weekend!

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Creatables 'wicker wreath' LR0691
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Craftables 'fresh flowers' CR1529
  • Marianne Design Craftables 'wild flowers' CR1516
  • Marianne Design stamp and die set 'mini labels NL' CS1028
  • Marianne Design Paper pad 'Springtime' PK9174
  • Hoekpons van Vaessen Creative
  • Distress ink: 
    • Abandoned coral (lieveheersbeestjes) 
    • Picked raspberry (roze bloemen) 
    • Bundled sage (groene delen van de bloem) 
    • Fossilized amber (vlinder) 
    • Spices marmalade (madeliefjes) 
    • Vintage photo (krans) 


4 opmerkingen:

  1. Een mooie fleurige kaart heb je met die krans gemaakt Natascha. Die lieveheersbeestjes zijn er erg leuk bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje.....heel leuke gedaan met de krans en de bloemetjes!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie krans met bloemen , heel mooi gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bloemenkrans. Im zag hieronder ook een prachtig gevulde bloemenkrans mand. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen