maandag 15 november 2021

Shadow box card: 25 jaar getrouwd

Hoi allemaal, 

De buurvrouw vertelde een hele tijd geleden dat zij en haar man vandaag 25 jaar getrouwd zijn. Omdat ik het altijd leuk vind om een persoonlijk kaartje te maken zag ik dit weer als een mooie aangelegenheid. Omdat de ideeën gelijk gingen borrelen ben ik destijds direct aan de slag gegaan. Onderstaande box card heb ik gemaakt. De zwanen vind ik altijd leuk op een huwelijkskaart, ze zorgen ook nu weer voor een lief tafereeltje. De kaart heeft ruim een half jaar in de kast gelegen, maar vandaag kon deze samen met een bloemetje aan de buren gegeven worden. Hopelijk valt het kaartje in de smaak. 

Omdat ik gebruik heb gemaakt van designpapier stuur ik het kaartje in bij Crafty hazelnut's. Bij Ally's angels is het thema anything goes. 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'bouw je boom'' COL1424
  • Marianne Design Collectables 'Eline's zwaan' COL1478
  • Marianne Design Craftables 'box card' CR1374
  • Marianne Design Craftables 'lampionnen' CR1443
  • Marianne Design Craftables 'chains, dots and hearts' CR1392 
  • Marianne Design Craftables 'grass' CR1355
  • Marianne Design Creatables 'Tiny's waterlelie klein' LR0459
  • Marianne Design Creatables 'Tiny's kikkers en libellen' LR0461
  • Marianne Design en Karin Joan stempel en die 'gefeliciteerd' KJ1721
  • Randstans Love 2 craft Action (gras)
  • Papier en strass steentjes Action 
  • 5 opmerkingen:

    1. Zo'n mooie kaart moet wel in de smaak vallen, dat kan niet anders.
      Heel mooi gemaakt!

      groetjes van Ank

      BeantwoordenVerwijderen
    2. wat een prachtige boxcard, die zal in de smaak vallen bij de buurtjes.
      Liefs Annemarie en Merit

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Hele mooie kaart! Daar zijn ze vast heel erg blij mee verrast. Altijd leuk een zelfgemaakte kaart

      Hobbygroet Lisanne

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Zo mooi! Ook wel leuk dat je er eerst nog een half jaar zelf hebt kunnen van genieten. X

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Thank you for sharing your lovely crafting for Craftyhazelnut's Patterned Paper November challenge - I hope to see you again soon. x

      BeantwoordenVerwijderen