zondag 28 november 2021

Laatste kerstkaart voor De Egel kerstgroep challenge

Hoi allemaal, 

Begin dit jaar begon ik met de kerst challenge van de Egel. De opdracht was om iedere maand twee kerstkaarten te maken en op de daarvoor bestemde Facebook pagina te plaatsen. Met het plaatsen van deze kaart heb ik de challenge succesvol afgerond, dit was niet altijd makkelijk. Ik ben nu toch wel blij dat ik het gedaan heb, zo is er al een mooie voorraad ontstaan. 

Onderstaand kaartje heb ik met de feestdagen cirkel mal van Marleen gemaakt. De vosjes liggen in de sneeuw. Bij Kaartjes inspiratie challenges en bij Crafty Hazelnuts christmas challenge vragen ze ook een kerstkaart. 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's schattige vosjes' COL1474
  • Marianne Design Craftables 'feestdagen cirkel by Marleen' CR1561
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'punch die star' CR1448
  • Marianne Design Craftables 'stitched waves & clouds' CR1361
  • Papier van Craft Sensations/ Action 

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, en ik doe ook al een paar jaar mee bij de Egel, scheelt een hoop stress aan het eind van het jaar.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Asuper kaartje ik doe ook al verschillende jaren mee met de Egel kerst fb challenge, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die leuk geworden en zo mooi van kleur.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart zo!! En handig dat je nu een mooi voorraadje hebt.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Natascha
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really cute card. Thanks for joining us at Crafty Hazelnut Christmas Challenge

    Hugs
    Claudia
    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    DT Crafty Hazelnut Christmas Challenge

    BeantwoordenVerwijderen