zaterdag 20 november 2021

Papieren bloemen

Hoi allemaal, 

Via een winactie hebben mijn zus en ik shoptegoed gewonnen bij Anouk Bohmer. Anouk maakt prachtige papieren bloemen. Zij knipt, kleurt en vormt deze zelf uit crêpepapier! Van kleurrijke cosmea's tot prachtige anemonen en kievitsbloemen. Haar winkel zit in Herpen (Rogstraat 5B), dus mocht je een keer in de buurt zijn dan moet je hier echt een kijkje nemen! Naast de prachtige bloemen heeft ze ook veel andere producten te koop zoals leuke kaarten, kaartenstandaarden, kaarsen, wanddecoratie en Heinen Delfts blauwe borden. 

Je snapt vast wel dat ik mij als een kind in een snoepwinkel voelde. Mijn zus heeft een prachtig Delfts blauw bord uitgezocht met een ijsvogel. Deze heeft Anouk feestelijk ingepakt en kan ik helaas niet op de foto zetten. Ik ben gegaan voor twee kaartenstandaarden, waarvan eentje ook een pennenbakje heeft. In de reageerbuisjes zit een zelfgemaakte bloem van Anouk. Op één van mijn cadeautjes zat een anemoon. Morgen ga ik een mooi plekje zoeken! Ik ben er heel erg blij mee!


Een bedankje voor Anouk vond ik ook wel op zijn plaats. Dus zij kreeg een zelfgemaakt kaartje van mij, met natuurlijk veel bloemen. Omdat ik gebruik heb gemaakt van designpapier laat ik dit kaartje meedoen met de challenge van Crafty Hazelnut's


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488
  • Marianne Design Collectables 'Eline's vogels' COL1392 (takje)
  • Marianne Design Creatables 'wicker wreath' LR0691
  • Marianne Design clear stamps 'super-mega-kei-onwijs' CS1066
  • Papier van de Action 

  • 2 opmerkingen:

    1. Inderdaad heel bijzonder wat Anouk maakt en heel leuk dat jullie wat gewonnen hebben. Prachtig zijn die kaartenstandaards Natascha. Je hebt een heel mooi en lief bedankkaartje gemaakt dat zeker gewaardeerd zal worden.
      Lieve groetjes Miranda

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Wat leuk dat je een tegoedbon hebt gewonnen. Je hebt er leuke dingen voor uitgezocht.
      Je bedankkaartje is erg leuk. Mooi de mol in die krans. Die ga ik onthouden.
      Groetjes van Henriët

      BeantwoordenVerwijderen