zaterdag 20 november 2021

Gastdesigner bij HobbyVision

Hoi allemaal, 

Met mijn kerstkaartje met daarop de pandabeer bij de brievenbus heb ik de enveloppen challenge bij HobbyVission gewonnen. Super leuk en een hele eer! Als prijs kreeg ik een cadeaubon ter waarde van 10 euro, ik heb hiervoor twee mallen van Marianne Design gekocht. 

Hiernaast mag ik ook gastdesigner zijn. Dit keer is het de bedoeling dat jullie een kerstkaart maken. Aangezien de feestdagen steeds dichterbij komen en het maken en ontvangen van een zelfgemaakte kaart ontzettend leuk is, lijkt mij dit een leuke en makkelijke challenge. Ik ben benieuwd naar jullie creaties! 

Ik heb gekozen om dit keer niet de traditionele kerstkleding te gebruiken. De roze achtergrond met de dennenbomen maakt het een modern kaartje. De mol komt net van de skipiste af en rijdt met zijn kerstmuts op snel naar huis. Helaas had ik geen stempel met de tekst 'driving home for Christmas', dit was natuurlijk helemaal toepasselijk geweest. Dit kaartje stuur ik ook in bij de kerstkaarten challenge van De Egel op FB, Kaartjes inspiratie challenges en bij Crafty hazelnut’s christmas challenge

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488
  • Marianne Design Collectables 'Eline's ijsbeer' COL1370 (kerstmuts)
  • Marianne Design Craftables 'skis and snowflake' CR1252
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'punch die; star' CR1448
  • Marianne Design Craftables 'stitched waves & clouds' CR1361
  • Marianne Design clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069
  • Avec love to craft 'auto' (Action)
  • Decotime kerst designpapier (Action)

6 opmerkingen:

  1. Supergeinig deze Mol op weg naar de wintersport! Gefeliciteerd met je topper. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart, Natascha
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb heel veel leuks bij je gemist de afgelopen weken. Er was even geen tijd en ruimte om te bloggen.
    Deze kerstkaart met meneer mol in de auto is erg leuk! Ik houd wel van dit soort, niet standaard kerstkaartjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk Natascha. Die mol durft bovengronds te komen en zelfs blind auto te rijden. Hihihi.... heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuke kaart. Die auto is zo gaaf.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen