donderdag 25 november 2021

Bedankkaart op bestelling

Hoi allemaal, 

Vandaag een kaartje die al enige tijd in mijn concepten staat. Een collega vroeg mij om voor haar ouders een bedankkaart te maken omdat ze de afgelopen periode veel voor haar en haar gezin hadden gedaan. Ze vroeg iets met bloemen te maken, want hier houden ze van. Ik heb de veldbloemen stansen van MD uit mijn knutselkast gepakt en de bloemen met distress ink bewerkt. Vervolgens heb ik de bloemen in de mand geschikt en een mini label met de tekst 'bedankt' aan de bloemen bevestigd. Mijn collega vroeg mij om ook een kaartje voor haar schoonmoeder te maken, deze 'zomaar kaart' laat ik een andere keer zien. 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Craftables 'fresh flowers' CR1529
  • Marianne Design Craftables 'wild flowers' CR1516
  • Marianne Design Craftables 'field bouquet' CR1517
  • Marianne Design Creatables 'wicker basket' LR0702
  • Marianne Design stamp and die set 'mini labels NL' CS1028
  • Marianne Design paper pad 'Springtime' PK9174
  • 1 opmerking: