zondag 21 november 2021

Heerlijk avondje is gekomen!

Hoi allemaal, 

Ik vind het zo leuk om Sinterklaas tafereeltjes te maken en ik besloot daarom om nogmaals in de huid van knutselpiet te duiken. Dit keer heb ik een cadeautas gepimpt.

Ik vond in mijn kast een papieren tas die ik ooit bij het kopen van kleding kreeg. Op de tas stond aan beide kanten een groot logo, maar dat is met het rode a4tje zo weggewerkt. Met de randstans van MD heb ik onderaan een kanten randje nagebootst. Omdat ik de overgang van het papier naar dit randje niet zo mooi vond heb ik een strookje washi tape gebruikt. Met behulp van de cirkel layout mal heb ik een grote cirkel gemaakt, hier speelt het tafereeltje zich op af. De maan schijnt door de bomen en Ozosnel houdt de staf van Sinterklaas vast. Samen gaan ze de huizen langs om de verlanglijstjes en wortels op te halen en de schoenen te vullen met lekkers. Op dit projectje zie je veel lekkers; grote en kleine chocoladeletters, chocolade munten en hartjes snoep. De zak met cadeautjes staat ook al klaar. Voor de lucht (wit) heb ik gebruik gemaakt van een designfolder, ik vond de kleine stipjes erg leuk. Omdat ik het cadeautasje ga weggegeven heb ik er ook een label opgeplakt, hierop kan ik t.z.t. de naam schrijven. Op de ronde banner van Marleen staat 'voor jou', een stempel uit haar kerstpost set. 

Bij De Egel is het thema goud/ en of zilver. Op mijn creatie heb ik gewerkt met goud (maan, staf, mijter van de Sint, chocolademunten en op sommige cadeautjes zit een gouden detail). Bij Marianne Design is het thema Sinterklaas. Bij Girlz creative vragen ze touw, kant of lint op de kaart. Ik heb gebruik gemaakt van jutte touw en raffia lint.



Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's paard en eenhoorn' COL1408
  • Marianne Design Collectables 'Eline's konijn' COL1354
  • Marianne Design Collectables 'bouw je boom'' COL1424
  • Marianne Design Collectables 'Alfabet XXL) COL1449 (grote chocoladeletters)
  • Marianne Design Collectables 'home sweet home' COL1333 
  • Marianne Design Creatables 'circle layout mal' LR0677
  • Marianne Design Creatables 'border duo' LR0696
  • Marianne Design Creatables 'maan' LR0500
  • Marianne Design Craftables 'Sinterklaas set by Marleen' CR1526
  • Marianne Design Craftables 'presents bag by Marleen' CR1487
  • Marianne Design Craftables 'schoentje zetten by Marleen' CR1489
  • Marianne Design Craftables 'candy by Marleen' CR1565 (snoep hartjes)
  • Marianne Design Craftables 'presents by Marleen' CR1488
  • Marianne Design Craftables 'long tags' CR1510
  • Marianne Design Craftables 'stitched waves & clouds' CR1361
  • Marianne Design clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069 (tekst: voor jou)
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design clearstamps 'pietenpost by Marleen' CS1042
  • Marianne Design en Karin Joan stempel en die 'gefeliciteerd' KJ1721(banner tekst heerlijk avondje)
  • Marianne Design designfolder 'Marjoleine's dots' DF3455
  • Marianne Design goud papier CA312

16 opmerkingen:

  1. Super leuke Sinterklaaskaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk cadeautasje. Vooral dat witte kantje onder het rood, zo goed bedacht! Ik zie veel meer leuks hier op je blog, ik ben je gaan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk gedaan deze tas. Zoveel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dank je wel voor het meedoen aan onze goud/zilver challenge bij de Egel.
      Groetjes,
      GerJanne (DT de Egel)

      Verwijderen
  4. Wow wat een geweldig tasje heb je gemaakt. Zo gaaf om weg te geven. Ik hoop dat ze het heel lang laten staan en volgend jaar weer gaan gebruiken. Dank voor jouw bijdrage aan de goud en zilver uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke sinterklaas kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    Dt Challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk tasje is dit geworden. Je hebt je helemaal uitgeleefd zo te zien.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige Sinterklaas-cadeautas, Natascha! Geweldig verzonnen, zo met die tas die je had liggen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige sinterklaas kkart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I really like this creation. Well done Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Prachtige creatie. Super gedaan!! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts

    hugs lisbeth
    DT Girlz Creative Crafts
    http://krealis.blogspot.be/

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje is het geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Sinterklaas" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke Sinterklaastas heb je gemaakt, Natascha.
    Alleen de tas is al een cadeau!
    Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je er een leuke tas van gemaakt Natascha.
    Wat een bofkont is degene die hem krijgt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke Sinterklaascreatie Natascha, zo zie je maar wie wat bewaart....
    bedankt voor het meedoen
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee om de tas zo te pimpen!
    Gezellig dat je meedoet met onze "Sinterklaas" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt superleuk geworden!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallennge

    BeantwoordenVerwijderen