donderdag 4 maart 2021

Geboortekaartje voor een jongen

Hoi allemaal, 

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en de verjaardagswensen! Ondanks de maatregelen was het een gezellige dag! 

Ons neefje is geboren en natuurlijk moet er dan een zelfgemaakt kaartje worden gestuurd! Zijn ouders en grote broer zijn gek van konijnen dus over het thema voor het geboortekaartje was ik snel uit. Als basis heb ik gekozen voor een center step card. Het licht blauwe achtergrond papier is van het paperpad van Eline. Het donkerblauwe en okergele papier is van de Action. Ik heb deze kleuren consequent terug laten komen en dit geeft wel een leuk effect vind ik zelf. De konijntjes lopen hand in hand en houden de ballonen vast. Omdat het echt feest is hebben zij ook de slingers opgehangen. Het speelgoed autootje in het gras maakt het kaartje af. 
Toevallig vragen ze bij Hobbyvision een geboortekaartje voor een jongen of een meisje. Twee weken geleden had ik al een geboortekaartje voor een meisje gemaakt en omdat je twee keer mee mag doen, stuur ik dit geboortekaartje ook in. Bij Mijn Hobbyhonk Challenges is de opdracht om een mannenkaart te maken, dit mag een kaart zijn voor een volwassen man of bijvoorbeeld een babykaart. Bij Girls creative crafts is de opdracht om een dier op je kaart te laten zien. 

Afgelopen maand heb ik veel leuke challenges mogen winnen, wat een eer!! Bij Creaties Susan (Facebook) heb ik met mijn geboorte/shaker kaart een stempelset van Stampin' up! gewonnen. Ook mocht ik het nieuwe thema bedenken; een voorjaarskaart. Doen jullie gezellig mee? 
Bij het 4-season challenge blog ben ik met mijn valentijnskaart in de prijzen gevallen. Ik heb een mooie kaart met stickertjes en een leuke clear stamp ontvangen. 

Groetjes, Natascha 




Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's baby konijntjes' COL1463
  • Marianne Design Collectables 'Eline's babyspeelgoed' COL1421(auto)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's koe' COL1426 (grassprietjes en bloemetjes) 
  • Marianne Design Craftables 'gras' CR1355
  • Marianne Design Creatables 'congrats en balloon' LR0626
  • Marianne Design Creatables 'bunting banners' LR0581
  • Marianne Design Creatables 'fence' LR0205
  • Marianne Design stempel 'Eline's zebra' EC0170 (tekst: baby boy)
  • Marianne Design paperpad 'Eline's sweet dreams' PB7055 (blauw gestippeld papier) 
  • Zwart hempcord
  • Overig papier van de Action 

5 opmerkingen:

  1. Dit is echt een super mooi kaartje voor je neefje!! Heel tof!!
    Zag net ook dat je GD bent de volgende keer bij MD.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natascha,

    Wat een ontzettend leuk geboortekaartje heb je gemaakt!Inderdaad heel mooi als bepaalde kleuren terugkomen. Ik word helemaal vrolijk van je creatie!
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie neefje en ook nog met je eigen verjaardag (ik lees het nu...) vorige week zaterdag. Fijn dat het een gezellige dag was. Hopelijk heeft de taart ook lekker gesmaakt.
    Gefeliciteerd ook met alle challenges waarbij je gewonnen hebt! Leuk ook dat je gastdesigner mag zijn bij MD. Je geboorte-/schudkaartje had ook zomaar bij deze challenge mee kunnen doen. :)
    Fijn weekend.
    Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattig kaartje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig lief kaartje. Dank je wel voor je deelname bij Girlz Creative Crafts challenge. Succes met je inzending.
    Groetjes Marga dt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superlief kaartje Natasha! Vind je kleurencombinatie ook helemaal geweldig!

    Leuk dat je deze kaart mee laat doen bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen