vrijdag 26 februari 2021

2 kerstkaarten voor de maand februari (De Egel kerstgroep)

Hoi allemaal, 

Wat een leuke reacties heb ik gekregen op mijn geboorte/schudkaartje. Bedankt, ik heb ze met veel plezier gelezen. In deze post wil ik weer twee kerstkaarten laten zien, deze heb ik gemaakt voor de maand februari (kerst challenge van De Egel). Eén van de kerstkaarten hadden jullie nog van mij te goed, namelijk die met de hond en de krans. Op de krans heb ik rode kerstrozen van vilt geplakt. Op het andere kerstkaartje is de mol lekker warm aangekleed met een muts en sjaal van vilt. Ik ga proberen om alle dieren van Marianne Design terug te laten komen op mijn kerstkaarten, dit is een extra uitdaging voor mijzelf. 

Morgen ben ik jarig en zojuist hebben we alvast een lekkere cheesecake gebakken. Deze moet namelijk een uur bakken, twee uur afkoelen in de oven en daarna een nacht in de koelkast opstijven. De frambozencoulis hebben we ook alvast gemaakt. Het zal een vreemde verjaardag worden zo in Coronatijd. Vorig jaar is de eerste officiële besmetting met het virus vastgesteld en ik had nooit gedacht dat dit zo lang zou duren. Desondanks maken we er gewoon een lekker feestje van;)

Fijne avond en een goed weekend! 

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen:  

  • Marianne Design Collectable 'Eline's hond' COL1464
  • Marianne Design Collectable 'Eline's kleding' COL1438 (sjaal en muts)
  • Marianne Design Creatables 'wicker wreath' LR0691
  • Marianne Design Craftables 'kerstroos' CR1478
  • Marianne Design Clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069
  • Marianne Design goud papier CA3126
  • Marianne Design paperpad 'Eline's autumn whispers' PB7059
  • Rood en wit vilt (muts, halsband en kerstrozen) 

Gebruikte materialen:  

  • Marianne Design Collectable 'Eline's mol' COL1488
  • Marianne Design Collectables 'Eline's ijsbeer' COL1370 (muts)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kleding' COL1438 (sjaal)
  • Marianne Design Creatables 'long tags' CR1510
  • Marianne Design Creatables 'boomstam' LR0680
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069
  • Rood hemp cord
  • Rood en wit vilt (muts en sjaal)
  • Papier van de Action

6 opmerkingen:

  1. Twee hele mooie kaarten die er tip-top uitzien Natascha. Leuk om er vilt bij te gebruiken, dat geeft een mooi effect vind ik.
    Alvast gefeliciteerd en een fijne verjaardag morgen, die cheesecake klinkt al goed hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat twee mooie kaarten heb je gemaakt. De kaart met dec krans is heel erg leuk bedacht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaarten Natascha! Echt heel mooi! De hond in de krans ga ik onthouden. Briljant bedacht!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Twee leuke kerstkaarten ,de hond in de krans leuk bedacht.
    Wij hebben een kwekerij in Noord Holland dus daar ben je niet geweest.
    Een gezellige dag .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Natascha,
    van harte proficiat met je verjaardag! Die taart klinkt heel professioneel. Mmmmm... zal zeker en heel vreemde verjaardrag zijn. We hebben het nu bijna allemaal beleefd, behalve de jarigen in ze zomer, die hadden iets meer bezoekmogelijkheden. Ik hoop dat je en heel gezellige dag zult hebben met post en appjes en cadeautjes en telefoontjes...
    Je kaarten zijn allebei heel leuk! En die uitdaging om de diertjes van MD te gebruiken is een goede. Ik merk hier ook dat ze vaak toch blijven liggen en maar af en toe uit de verpakking mogen...
    Geniet van je dag!
    (ik reageer weer vanaf mijn DT account, want die robot kwam gisteren weer plagen)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op de valreep nog gefeliciteerd met je verjaardag. De taart zal nu wel op zijn....
    Je kerstkaarten zijn super leuk. Wat geeft dat vilt een leuk effect. Ga ik onthouden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen