dinsdag 23 maart 2021

2 kerstkaarten voor de maand maart (De Egel kerstgroep)

Hallo allemaal, 

Bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn gastdesigner kaartjes, ik lees ze met veel plezier. 5 april laat ik jullie mijn (voorlopig laatste) gastdesigner kaart zien die ik voor 4-season challenge blog heb gemaakt. 

In deze post show ik jullie twee kerstkaarten die ik instuur bij de kerst challenge van De Egel (maand maart). Het zijn twee wat ongewone kerstkaarten vanwege de kleuren die ik heb gebruikt. Deze kaartjes verstuur ik t.z.t. naar de wat jongere familieleden. Op één van de kaartjes heb ik een label gebruikt, dit kaartje doet mee aan de challenge bij Knutsels en Kadootjes. Om mijn eigen bedachte uitdaging in stand te houden (op de kerstkaarten alle dieren van Marianne Design gebruiken) heb ik deze keer het vosje en de alpaca gebruikt. 

Groetjes, Natascha



Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's cute fox' COL1474
  • Marianne Design Clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069
  • Marianne Design Craftable 'cadeautjes by Marleen' CR1488
  • Marianne Design Craftable 'Christmas light' CR1486
  • Marianne Design goud papier CA3126 
  • Papier van de Wibra 
  • Rafia lint
  • Stamp easy tool van Vaessen Creative 



Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's Alpaca' COL1470
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kleding' COL1438 (sjaal)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kerstboom' COL1459
  • Marianne Design clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069
  • Randstans Love 2 craft Action (sneeuw)
  • Papier van de Wibra

5 opmerkingen:

  1. Twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt Natascha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke Kerstkaartjes! De diertjes van Eline blijven leuk en kunnen voor elke gelegenheid. Zo leuk om er telkens weer wat nieuws mee te bedenken...

    Hobbygoet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk zijn ze! Ik hou wel van wat minder gebruikelijke kleuren voor de kerst. Mooi voornemen ook, om op elke kaart een diertje te gebruiken!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk zijn deze twee kaarten. Mooi met deze dieren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart met een tag erop.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen