zaterdag 27 maart 2021

Slimline card met de D van dromenvanger

Hallo allemaal, 

Gisteren heb ik mijn slimeline mal van Marianne Design weer uit de kast gehaald. Ik vind dit zulke leuke kaartjes om te maken, maar vanwege de maat is versturen in een gewone envelop een probleem. Na wat zoekwerk heb ik slimline enveloppen kunnen bestellen. Omdat ze uit het assortiment gaan kreeg ik zelfs wat korting, altijd leuk! 

Deze kaart mag meedoen bij Hobbyzuss (Facebook), hier vragen ze een slimline card. De dromenvanger heb ik met behulp van een gouden draad op de kaart ‘gehangen’. Omdat op mijn kaart iets zit wat met de letter d begint, mag het kaartje ook meedoen bij Creatief met Hobbyshop Daantje (Facebook). Bij The sketchy challenges vragen ze een verjaardagskaart. Het kaartje heeft een rustige uitstraling omdat ik gebruik heb gemaakt van drie kleuren. 

Vandaag heb ik een 'Action date', ik ben al zo lang niet meer geweest. Mijn lijm is bijna op en mijn 3d tape gaat ook erg hard. Online zag ik dat de Action nu ook macramé touw heeft, dit lijkt mij ook wel een leuk project. Hopelijk slaag ik strakjes goed. 

Fijn weekend! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Craftable 'dromenvanger' CR1373
  • Marianne Design Craftable 'Slimline frames' CR1537
  • Marianne Design en Karin Joan stempel en die 'gefeliciteerd' KJ1721
  • Goud draad 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! En precies wat je zegt, een hele mooie rustige uitstraling. Ook zeker geschikt voor andere gelegenheden.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en ik hoop dat je bent geslaagd bij de Action ,heb morgen een tijd afgesproken.
    fijn weekend .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met die mooie dromenvanger Christa. Hele leuke kleuren heb je gecombineerd. Als je nu slimline-enveloppen hebt en je maakt er een voorzichtig los kun je die gebruiken als mal om je eigen enveloppen te vouwen. Heel gemakkelijk. Gekleurd of wit printerpapier of niet te dik dessin-papier werkt prima.
    Ben benieuwd hoe je winkelervaring was.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart Natascha! Ik gebruik enveloppen van de Action voor slimline kaarten, omdat ik ze nergens kon vinden voor een leuke prijs. Als je je adresje als tip wil delen waar je ze kuntkrijgen hoor ik het graag ;)

    Fijn weekend & tot de volgende kaart!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lisanne, bij de Action kon ik ze helaas niet vinden. Volgende keer nog maar eens goed kijken! Ik heb ze nu gekocht bij Carlijn Design (https://www.carlijndesign.nl/a-63042952/enveloppen-op-op/slimline-envelop-wit-11-5-x-22-5-mm-25-stuks/). Met de code toebehoren15 kreeg ik 15% korting. Groetjes, Natascha

      Verwijderen
  5. Heel mooie kleuren bij elkaar op je leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, mooie mal.
    Groetjes Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi kaartje Natascha!! En ja hier ook heel even geshopt bij de Action. Ik kan weer even vooruit.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen