maandag 29 maart 2021

Groene vingers??

Hoi allemaal, 

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver, eindelijk kon ik weer shoppen bij de Action. Helaas was mijn buit niet erg groot, de knutselafdeling was vrijwel leeg. Gelukkig hadden ze wel de lijm en het macramé garen. Ik ben al begonnen met het knopen van een wandhanger, als het een beetje toonbaar is zal ik hier een berichtje over schrijven. Ik las dat meerdere mensen dit weekend naar de Action zijn gegaan, zijn jullie wel goed geslaagd? 

Vanochtend heb ik de buiten (beneden) ramen gewassen. We hebben een mooi en lekker licht huis, maar ook veel ramen. Een andere keer zijn de bovenramen aan de beurt, ik moet hiervoor moeilijk uit het raam klimmen en ik had niet meer zo'n zin in deze work out. Ik had gezien dat er weer leuke challenges zijn en ik ben hier in de middag lekker mee bezig geweest. Bij De Egel vragen ze een vormenkaart, ik heb mijn favoriete cirkel layout mal maar weer eens uit de knutselkast gehaald. Bij Knutsels en kadootjes hebben ze een leuke en verassende uitdaging, namelijk groene planten op je kaartje. Ik moest hierbij meteen denken aan mijn ondeugende kat die alle plantjes van het wandrek gooit om bij de muis te komen. Deze kat heeft overduidelijk geen groene vingers;) De kleuren die ik heb gebruikt zijn terug te zien op het kleurenpallet bij Kaartjes inspiratie challenges

Morgen start mijn werkweek weer. Vrijdag ben ik vanwege goede vrijdag lekker vrij, deze dag doet zijn naam altijd eer aan;). 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's kitten" COL1454
  • Marianne Design Collectables 'Eline's cat accessories' COL1486 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's hond' COL1464 (sjaal van de kat) 
  • Marianne Design Creatables 'circle layout mal' LR0677
  • Marianne Design Craftables 'planken bij Marleen' CR1463
  • Marianne Design Craftables 'groen bij Marleen' CR1464
  • Marianne Design Craftable 'kaarten standaard' CR1408
  • Papier van de Action 


14 opmerkingen:

  1. Wat een grappige kaart. Je had hetzelfde idee als mij om het trapje van Marleen te gebruiken.
    Supergaaf geworden. Dank je wel voor jouw deelname aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Natascha. Een prachtige uitvoering van het kleurenpalet.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie inderdaad dat de kat geen groene vingers heeft. En gelukkig is het muisje snel genoeg weg. Je hebt leuke plantjes gebruikt en het mooi samen gebracht op de kaart.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele gave kaart met een leuk tafereeltje Natascha. Mooie kleurtjes en leuk gebruik van de vakjes.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en lief kaartje! Ik ben nog niet bij de Action geweest, wel naar de boekenvoordeel maar daar hadden ze ook weinig knutselspullen helaas.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Natascha, wat een leuke kaart met de ondeugende poes haha, als hij maar niet valt van de trap. Lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart. Die ronde mal is erg leuk.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke cirkelkaart heb je gemaakt met het ondeugende katje!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart! En geniet van je vrije dag vrijdag.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, als dat maar goed gaat met die muizenjacht! Tof kaartje heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze Planten-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook zo leuk!
    Bij ons zijn nu de winkels open op afspraak, ik ga nog even wachten... Het macrame touw staat op mijn verlanglijstje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toffe kaart! Ik blijf het leuk vinden, de ondeugende kat die in het trappetje klimt.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow... wat prachtige Natascha.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge KIC.
    Veel liefs Bianca
    Bianca's Scrapcards

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schattig kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen