donderdag 18 maart 2021

Gastdesignerschap Marianne Design

Hallo allemaal, 

Ik mag voor de tweede keer gastdesigner zijn bij Marianne Design, ontzettend leuk! Dit keer heeft Suzan een sketch bedacht. Het thema is vrij, maar je moet wel drie verschillende producten van Marianne Design laten zien op je kaartje. Omdat mijn voorraad mannenkaarten aan het slinken was heb ik dit als thema genomen. De mallen en het papier van Marleen doen het altijd goed om zo'n kaart te creëren. Ik ben benieuwd naar jullie creaties! 

Bij Creatief met Hobbyshop Daantje vragen ze een kaartje te maken waarop iets staat dat met de letter D begint. Op dit kaartje is drank en (bier)dopjes te zien, dus aan deze challenge kan ik het kaartje ook mee laten doen. Bij The Sketchy challenges vragen ze een verjaardagskaart. 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'beer by Marleen' COL1482
  • Marianne Design met Karin Joan 'Jij mal met stempels' KJ1726
  • Marianne Design paperpad 'men only by Marleen' PK9169
  • Marianne Design goud papier CA3126
  • Zwart cadeaulint 
  • Wattenschijfje (schuim van het bier)


9 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje! Leuk dat je gastdesigner mocht zijn!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe mannenkaart! Mooie kleurencombinaties! Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top kaart heb je gemaakt als gastdesigner. Leuk om de schuimkraag van het bier met een wattenschijfje te doen. Die ga ik onthouden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie voorbeeldkaart als gastdesigner. En wat een leuke confetti achtergrond heb je op je blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe mannenkaart! Ik grijp ook vaak naar deze mallen en papier als ik eens een mannenkaart nodig heb. Past zo mooi bij elkaar. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn!
    Groetnis Nynke
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele toffe mannenkaart, Natascha! Altijd leuk als je GDT mag zijn!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke mannenkaart. Dank je wel voor je deelname bij The Sketchy Challenge. Succes met je inzending.
    Groetjes Marga dt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart heeft alles voor een leuke, gave en stoere mannenkaart!
    Gezellig dat je meedoet bij The Sketchy Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij onze challenge The Sketchy Challenges Blog.
    Veel liefs Bianca
    http://biancasscrapcards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen