zondag 14 maart 2021

Cadeaulabels voor op een kraamcadeau

Hallo allemaal, 

Vorige week schreef ik dat ons neefje is geboren en liet ik jullie het geboortekaartje zien. Vandaag hebben we hem eindelijk kunnen bewonderen. Ook voor zijn grote trotse broer hadden we een cadeautje meegenomen, het is natuurlijk niet leuk als je papa en mama alleen maar dingen mogen uitpakken;) 

Zaterdagavond had ik de cadeaus ingepakt, ik kwam er achter dat ik geen bijpassend kleur cadeaulint had. Dit terwijl ik volgens mijn vriend al een hele winkel heb;) Even naar de winkel gaan zit er niet in en bestellen was te laat. In mijn knutselkast vond ik nog wat bruin raffialint, maar dit was toch wel erg saai. Ik bedacht mij toen dat ik ook heel simpel zelf een cadeaulabel kan maken. Ons neefje is gek van dieren en alles wat met een boerderij te maken heeft. Dus het schaapje heb ik met behulp van een wattenschijfje snel in elkaar gezet. Op het cadeau voor zijn broertje en zijn ouders heb ik het olifantje gebruikt, deze had ik een paar maanden geleden al besteld maar nog nooit gebruikt. Achterop de labels hebben we nog een felicitatie geschreven en daarna op het cadeau bevestigd. Het ziet er meteen een stuk gezelliger uit, vinden jullie ook niet? 

Vanaf volgende week kan ik de gastdesignerschap kaartjes gaan posten. Het zijn weer hele leuke challenges! Gaan jullie meedoen? 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's schaap' COL1385
  • Marianne Design Collectables 'Eline's olifant' COL1384
  • Bloemen mal van de Action 
  • Ronde stansmal van AlieExpress 
  • Raffialint 
  • Washitape Action (bloemetje olifant) 
  • Wattenschijfje (schaap)
  • Cadeaupapier van de Action 





4 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Zo worden vrij gewone pakjes ineens hele mooie cadeautjes.
    Ik ben nu al benieuwd naar je gastdesigner kaartjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo maak je toch in een ommezien een prachtig pakje .
    groetje Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker ziet dat er erg gezellig uit. EN wat fijn dat je eindelijk je neefje in het echt kunt zien. Rare tijd, zo he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed opgelost!! Ik probeer alleen dingen te kopen die echt nodig zijn. En gewoon cadeaulint heb ik al geen 3 jaar meer gekocht en nog steeds lukt het om cadeautjes leuk te huis te laten verlaten. Leuk dat je eindelijk naar je kleine neefje kon.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen